  • 1. Data: 2018-07-13 09:07:45
    Temat: Połączenie płyt KG z otynkowaną belką na suficie
    Od: uciu <a...@g...com>

    Witam

    mam do połączenia coś takiego:

    ___K/G____[__belka___]___K/G_____

    Płyty łączyłem miedzy sobą Cekolem c40m - bez siatki.
    Narożniki tez wkleiłem na C40M
    Rogi wewnętrzne na taśmie poślizgowej

    Czym połaczyć płytę KG z belką by tam nie pękało?
    Na belkę wkleić też taśmę poślizgową by trwale tego nie połaczyć (belki na której
    jest tynk gipsowa wapienny z płytą kg)

    Dzieki

  • 2. Data: 2018-07-14 10:34:34
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-07-13 o 09:07, uciu pisze:
> [...]
    > Narożniki tez wkleiłem na C40M
    > Rogi wewnętrzne na taśmie poślizgowej
    >
    > Czym połaczyć płytę KG z belką by tam nie pękało?
    To zależy od czego jest belka i do czego montowane są płyty KG
    czy będą sie między sobą przemieszczać czy nie.
    Jeżeli nie to siatka powinna wystarczyć.

    > Na belkę wkleić też taśmę poślizgową by trwale tego nie połaczyć (belki na której
    jest tynk gipsowa wapienny z płytą kg)
    A dlaczego belka jest osobno tynkowana a nie razem z resztą? jaka ona
    jest? betonowa czy drewniana?

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 3. Data: 2018-07-14 15:31:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Moze nie belke ale polaczenie sciany z sufitem zrobilem tak. Zostawilem niewielka
    szczeline i wcisnalem w nia uszczelniacz akrylowy. Przejechalem palcem zeby rowno sie
    zrobilo. Przed akrylem pekalo ciagle po akrylu kilkanascie lat nie peklo.

  • 4. Data: 2018-07-15 08:49:17
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam.
    Jeżeli jest tak jak na obrazku,to może da się zrobić żeby belki były pod płytą? To
    byłoby chyba najprostsze wyjście...
    Pozdrowienia.abomito

  • 5. Data: 2018-07-15 23:11:44
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu piątek, 13 lipca 2018 09:07:46 UTC+2 użytkownik uciu napisał:
> [...]
    >
    > Czym połaczyć płytę KG z belką by tam nie pękało?
    > Na belkę wkleić też taśmę poślizgową by trwale tego nie połaczyć (belki na której

    Belka żelbetowa otynkowana.
    Nie da rady dac płyty pod..... bo się meble kuchenne nie zmieszczą :-)
    Łączenie zrobiłem na akrylu.