  • 1. Data: 2016-06-07 19:37:42
    Temat: Prace budowlane zlecę (jak się zabrać)
    Od: "Sadir" <W...@w...pl>

    Mam do zrobienia trochę prac przy domu.
    Są to m.in. zrobienie kafelków w garażu, drzwi do garażu, ogrodzenie z bramą
    ruchomą, kostka, trawnik itd..
    Jak się do tego zabrać?
    Rozbić to na etapy (robią różne firmy) czy zlecić jednej firmie?
    Zrobić sobie jakieś ogłoszenie (olx, gumtree, fora) i czekać na oferty?

  • 2. Data: 2016-06-08 09:04:42
    Temat: Re: Prace budowlane zlecę (jak się zabrać)
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 czerwca 2016 21:43:48 UTC+2 użytkownik Sadir napisał:
    > Mam do zrobienia trochę prac przy domu.
    > Są to m.in. zrobienie kafelków w garażu, drzwi do garażu, ogrodzenie z bramą
    > ruchomą, kostka, trawnik itd..
    > Jak się do tego zabrać?

    Na poczatek sugeruje zakasac rekawy.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2016-06-08 09:27:36
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 8 czerwca 2016 09:04:43 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Na poczatek sugeruje zakasac rekawy.
    > pozdr.
    Ale dlaczego?
    Mam kuzyna który woli zawołać stolarza do półki kupionej w ikei
    jest dentystą i jak mówi starczy mu wiercenia w robocie
    po pracy chce robić coś innego.
    Nawet wiertarki nie ma w domu!!!! :)

    Jak się zabrać?
    Zrobić listę rzeczy które chcesz zrobić
    Policzysz ile m2 czegoś tam chcesz zrobić
    I pytasz się wśród znajomych albo nawet w spożywczym czy ktoś kogoś nie zna.
    Jak to nie da to przejście się po okolicznych słupach
    W ostateczności OLX

    Masz dwie opcje
    wybierasz
    Generalnego wykonawce
    Bedzie drożej ale masz jednego człowieka odpowiedzialnego za wszystko

    Kilku wykonawców
    Taniej ale będzie że Paniee ale poprzednicy spieprzyli...

  • 4. Data: 2016-06-08 10:02:07
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 8 czerwca 2016 09:27:38 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

    > Masz dwie opcje
    > wybierasz
    > Generalnego wykonawce

    Generalny wykonawca do polozenia kafli w garazu :))
    Fajnie to brzmi ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2016-06-08 10:03:23
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    > Ale dlaczego?

    Bo to pl.misc.budowanie, a nie grupa wsparcia dla ludzi, ktorzy nie potrafia
    nawet znalezc kogos, kto im wykona jakas prace budowlana :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2016-06-08 11:21:11
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 8 czerwca 2016 10:02:08 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Generalny wykonawca do polozenia kafli w garazu :))
    > Fajnie to brzmi ;)

    A czytałeś pierwszego post ?
    Do kafli to juź byłby podwykonawca w tym kontekście

  • 7. Data: 2016-06-08 11:27:03
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 8 czerwca 2016 10:03:24 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Bo to pl.misc.budowanie, a nie grupa wsparcia dla ludzi, ktorzy nie potrafia
    > nawet znalezc kogos, kto im wykona jakas prace budowlana :)

    wbrew pozorom to właśnie jest najtrudniejsze

  • 8. Data: 2016-06-08 11:44:56
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 8 czerwca 2016 11:27:04 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

    > wbrew pozorom to właśnie jest najtrudniejsze

    No to.. zakasac rekawy ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2016-06-08 12:01:42
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-06-08 o 11:44, Adam Sz. pisze:

    > No to.. zakasac rekawy ;)

    Mimo wszystko nie każdy ma zacięcie, dryg i umiejętności. W przypadku
    niektórych ludzi i niektórych prac, to może nawet lepiej, żeby się nie
    zabierali za daną robotę.
    No i niektórzy w tym czasie co będą się babrać w czymś, na czym się nie
    znają, po prostu zarobią na fachowca, który im to dobrze wykona i może
    jeszcze zostanie.
    Nie zawsze i nie ze wszystkim warto się męczyć samemu.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 10. Data: 2016-06-08 12:20:11
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 8 czerwca 2016 12:01:43 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:

    > Nie zawsze i nie ze wszystkim warto się męczyć samemu.

    Ale w takim wypadku nie piszemy na pl.misc.budowanie tylko dzwonimy do
    mamy, taty, madrzejszego syna, whatever, a nie trujemy tylek pytaniami
    bez sensu - nawet miasta nie podal zeby kogos polecic :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.