  • Data: 2020-10-03 07:01:09
    Temat: Ratunku, od miesiąca nie mogę wysyłać postów
    Od: Marcin N <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Czołem.
    Od miesiąca nie mogę niczego wysłać na newsy. Nagle bez powodu mogę tylko czytać.

    Czy możecie podać mi jakieś Wasze konfiguracje serwerów usenet?

    Używam Thunderbirda i serwera news.neostrada.pl. Dostaję takie kmunikaty:

    Wiadomość nie mogła zostać wysłana, ponieważ zawiodło połączenie z serwerem news.
    Serwer może być niedostępny lub odrzuca połączenia. Proszę zweryfikować poprawność
    ustawień serwera news i spróbować ponownie.

    --
    Marcin N