  • Data: 2015-11-12 11:17:18
    Temat: Re: A w Krakowie...
    Od: AA <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 9 listopada 2015 21:03:24 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Świetny przykład, gdzie tak naprawdę leży problem z węglem i ekologią.
    > Węgiel sam w sobie nie jest zły, ale złe jest jego wykorzystanie.
    > Dlatego należy edukować, edukować i jeszcze raz edukować.
    > Pisałem wcześniej, że telewizja powinna się właśnie zajmować takimi
    > rzeczami, a nie pokazywać jak jakieś niemoty tańczą czy śpiewają.

    Gmina też by mogła. Kilkanaście tysięcy na ulotki, wysłać pocztą - niech 30% zmieni
    przyzwyczajenia, efekt będzie dużo lepszy, niż z dopłat do kolektorów, czy
    fotowoltaniki.

    U mnie wolą dopłacać do 4kPLN do solarów - w efekcie firmy mają dwa cenniki - bez
    dopłat biorą 5k, z dopłatami 8k.

    --
    pozdr
    AA