    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Absurd z segregacją śmieci - spisek?
    Date: Sat, 11 Jan 2020 11:00:51 +0100

    On Fri, 10 Jan 2020 01:40:07 -0800 (PST), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > Nie. Tam wrzucać powinieneś to co pozostało po sortowaniu.

    To problem tego co źle opisuje pojemniki. Ja jestem prosty
    Amerykanin. Dla mnie niesortowane to niesortowane. Jak miałoby być
    tak jak interpretujesz to powinno być napisane "pozostałości
    niedające się sortować pod karą grzywny".

    Zresztą to nie jedyna nieścisłość w opisie. Wszędzie są ulotki co
    wrzucamy do danego pojemnika a pod spodem wykaz co nie wrzucamy. I ja
    się pytam czemu pod spodem nie ma jednocześnie wzajemnych odnośników
    gdzie wrzucamy to co nie wrzucamy a co nie występuje w innych (np.
    odchody)??

    --
    Marek