  • Data: 2023-03-21 09:43:08
    Temat: Re: Antena combo do dvb-t2
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-03-21 o 05:17, Cavallino pisze:
> [...]
    285-1221-60_l1_p10333.html

    ax-galaxy-combo_l1_p11928.html

    > Ten wpis który cytowałem był właśnie przy tej antenie.
    > Wychodzi na to, że ludzie nie potrafią wytłumaczyć co sprzedają.
    > Zapomnieli wpisać że info o przekręcaniu dipola dotyczy VHF, a UHF w
    > takiej antenie działa zawsze.
    Dokładnie.
    Na upartego (tylko po co?) jakby przedłużyć kabel pomiędzy nimi to można
    je przeciąć za reflektorem UHF (tej mniejszej) i mieć dwie osobne
    anteny,na np jak sa różne kierunki nadajników.

    > Gratulacje dla sprzedawców.....

    Nic nowego, wielu sprzedawców do końca nie wie co sprzdaje.

    --
    Janusz