  • Data: 2022-06-28 21:01:20
    Temat: Re: Basenowcy - ile macie stopni w basenie?
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, 28 June 2022 at 12:20:38 UTC+2, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > 9,5m x 4,5m x 1,2m
    czyli brodzik i do pływania sie nie nadaje

    ==
    W tym wyniki dla zapytania glebokosc basenu.
    Czy chcesz wyświetlić wyniki tylko dla zapytania głębokośc basenu?
    1,4 m
    Standardowo głębokość zbiornika to 1,4 m co jest jego atutem jeśli chodzi komfort
    pływania i zabawy w wodzie. Ważną informacją jest fakt że przy tej głębokości
    przepisy nie wymagają obecności ratownika.
    BASENY HOTELOWE OFERTA - AD Baseny - Producent basenów ...
    adbaseny.pl/baseny-hotelowe-oferta/

    Jaka głębokość basenu kąpielowego?
    Przy wyborze głębokości zbiornika należy wziąć pod uwagę kolejny atrybut jego
    użytkowania.
    Jeżeli w gospodarstwie domowym są małe dzieci i basen ma być bardziej do rekreacji
    niż zawodowego pływania to wystarcza 1,40m
    Najbardziej popularną głębokością basenów jest 1,50m.

    https://novopool.pl/jaka-glebokosc-basenu-kapieloweg
    o/

    Plytki basen to syndrom ze skakaniem na główkę do wody,
    opisywany codziennie w kronice wypadków