  • Data: 2020-12-30 21:01:43
    Temat: Re: Bełkot koguta
    Od: Runt <r...@a...prv> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-12-30 o 18:12, collie pisze:

    > Internety (i nie tylko) też nie zapomną o Tobie. Wystarczy jeno
    > wrzucić w Google hasło - "Zenek Kapelinder zapoznany poeta z Bałut" -
    > by się o tym przekonać. Poeta na Limance to ma klawe życie, jak śpiewał
    > niezapomniany Tadeusz Chyła...
    >
    > https://expressilustrowany.pl/lodz-godz-1510-ul-lima
    nowskiego-zdjecia/ga/c1-10532820/zd/19841514

    zenek to genetyczny debil. obrazał i obraża mnie i moją rodzinę. tego
    tej kanali nie wybacze i będe go tepić na każdym kroku. chyba, że sie
    pokaja, posypie łeb popiołem wtedy zasłuży na "wybaczenie" - skok do
    dołu z wapnem. z przeciętymi pecinami oczywiście. do tego czasu zostaje
    przywiązany na sprężynie przez swego gospodarza do budy.

    tak zenusiu. psi synu. masz prze...e.

    --
    Runt

    Oculum pro oculo dentem pro dente!