  • 1. Data: 2020-12-30 11:01:58
    Temat: Bełkot koguta
    Od: Runt <r...@a...prv>

    W dniu 2020-12-29 o 20:53, kanalia i gnida Zenek Kapelinder pisze:

    > Przestań pisać to nie będzie bełkotu.
    no właśnie zenusiu.
    >A najlepiej idź stąd
    zenusiu, to tak samo moje forum i mozesz mi skoczyć!

    W.....j stąd zenusiu! I to już!

    >pizdziak
    zenusiu, jak się miewa twoja łechtaczka?
    Kto ci ja ostatnio liże? u2 czy Master? ;-)))

    > vel runt
    vel kogutek ;-)))

    > dziura w dupie.
    zenusiu, skąd u ciebie to zamiłowanie do kichy stolcowej?

    > Tutaj nikt cię nie chce.
    tylko ty! tylko ty! nie zapomnisz nigdy! ;-))))

    > Nie może być inaczej
    zenusiu, dla ciebie nie ma juz ratunku!

    > bo ciebie nawet matka nie chciała
    od moich rodziców wara ty psi synu!

    > i zostawiła zimą w reklamowce przy śmietniku.
    mialeś zenusiu, ze bezdomny kundel tą reklamówkę wygrzebał! zostałes
    zenusiu uratowany! a szkoda! jednego nadętego gnoja byłoby mniej.
    zycze ci w zenusiu w Nowym Roku dużo szczęścia w podbieraniu kotom
    żarciom z tacek. jest szansa że psi synu dozyjesz do wiosny! ;-)))

  • 2. Data: 2020-12-30 12:28:27
    Temat: Re: Bełkot koguta
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 30 grudnia 2020 o 11:01:58 UTC+1 Runt napisał(a):

> [...]
    > Runt
    >
    > Oculum pro oculo dentem pro dente!
    > Keep smilling. All's well that ends well.
    Już nie zapomnisz mnie.
    Internet ci nie da zapomnieć.

  • 3. Data: 2020-12-30 18:12:27
    Od: collie <c...@v...pl>

    W środę, 30.12.2020 o 12:28, Zenek Kapelinder napisał:

    > Już nie zapomnisz mnie.
    > Internet ci nie da zapomnieć.

    Internety (i nie tylko) też nie zapomną o Tobie. Wystarczy jeno
    wrzucić w Google hasło - "Zenek Kapelinder zapoznany poeta z Bałut" -
    by się o tym przekonać. Poeta na Limance to ma klawe życie, jak śpiewał
    niezapomniany Tadeusz Chyła...

    https://expressilustrowany.pl/lodz-godz-1510-ul-lima
    nowskiego-zdjecia/ga/c1-10532820/zd/19841514

    --
    Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza (przysłowie łódzkie).

  • 4. Data: 2020-12-30 20:57:28
    Od: Runt <r...@a...prv>

    W dniu 2020-12-30 o 12:28, kanalia Zenek Kapelinder pisze:

    > Już nie zapomnisz mnie.
    marzyc każdy może ;-))))
    > Internet ci nie da zapomnieć.
    zyjesz w wirtulanym świecie? ;-)))

  • 5. Data: 2020-12-30 21:01:43
    Od: Runt <r...@a...prv>

    W dniu 2020-12-30 o 18:12, collie pisze:

> [...]
    > niezapomniany Tadeusz Chyła...
    >
    > https://expressilustrowany.pl/lodz-godz-1510-ul-lima
    nowskiego-zdjecia/ga/c1-10532820/zd/19841514

    zenek to genetyczny debil. obrazał i obraża mnie i moją rodzinę. tego
    tej kanali nie wybacze i będe go tepić na każdym kroku. chyba, że sie
    pokaja, posypie łeb popiołem wtedy zasłuży na "wybaczenie" - skok do
    dołu z wapnem. z przeciętymi pecinami oczywiście. do tego czasu zostaje
    przywiązany na sprężynie przez swego gospodarza do budy.

    tak zenusiu. psi synu. masz prze...e.

  • 6. Data: 2020-12-30 22:06:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 30 grudnia 2020 o 18:12:37 UTC+1 collie napisał(a):

> [...]
    nowskiego-zdjecia/ga/c1-10532820/zd/19841514

    > --
    > Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza (przysłowie łódzkie).
    A o tobie kundlu zapomna bo nikim jesteś.

  • 7. Data: 2020-12-30 22:58:43
    Od: Runt <r...@a...prv>

    W dniu 2020-12-30 o 22:06, kanalia Zenek Kapelinder pisze:

    nowskiego-zdjecia/ga/c1-10532820/zd/19841514

    > A o tobie kundlu zapomna bo nikim jesteś.

    widzisz zenusiu, nikt cie tu tez nie lubi.
    jestes parszywa gnida z wybujałym ego! ;-)))