  • 1. Data: 2020-12-26 11:46:24
    Temat: Jak mam odnowić pościerany próg aluminiowy drzwi wejściowych?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Aluminiowy próg drzwi wejściowych się podniszczył.
    Jest cały porysowany piachem i innym syfem. Rys jest pełno i są głębokie.

    Jak byście to naprawili?
    Myślałem, żeby zeszlifować to papierem ściernym. Ale pewnie musiałbym
    zacząć od 120, skończyć powiedzmy na 800.

    Ale co potem? Pomalować to? Czym?

    A może uzyskałbym efekt satyny bez żadnego malowania?

    --
    MN

  • 2. Data: 2020-12-26 12:30:24
    Od: collie <c...@v...pl>

    W sobotę, 26.12.2020 o 11:46, Marcin N napisał:

    > A może uzyskałbym efekt satyny bez żadnego malowania?

    Tak, załóż nakładki progowe i będziesz pan zadowolony.
    Mam takie i nawet psie pazury nie dają rady progom.

    https://allegro.pl/kategoria/tuning-wizualny-nakladk
    i-progowe-253782?string=nak%C5%82adki%20na%20progi&b
    match=cl-dict201214-ctx-aut-1-2-1218

  • 3. Data: 2020-12-26 12:41:57
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 26.12.2020 o 12:30, collie pisze:

> [...]
    >
    > https://allegro.pl/kategoria/tuning-wizualny-nakladk
    i-progowe-253782?string=nak%C5%82adki%20na%20progi&b

    Napisałem na grupie budowlanej, bo piszę o drzwiach wejściowych do domu.
    Ale dzięki za poradę ;).

    --
    MN

  • 4. Data: 2020-12-26 12:46:06
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 26.12.2020 o 12:41, Marcin N pisze:

    i-progowe-253782?string=nak%C5%82adki%20na%20progi&b
    match=cl-dict201214-ctx-aut-1-2-1218

    > Napisałem na grupie budowlanej, bo piszę o drzwiach wejściowych do domu.
    > Ale dzięki za poradę ;).

    Zastanowiłem się. Twoja porada ma sens.
    Chciałbym jednak mimo wszystko dowiedzieć się, czy takie zeszlifowanie
    progu może przynieść jakiś pożytek, czy okaże się, że efekt będzie
    tragiczny?

    --
    MN

  • 5. Data: 2020-12-26 12:54:49
    Od: collie <c...@v...pl>

    W sobotę, 26.12.2020 o 12:41, Marcin N napisał:

    i-progowe-253782?string=nak%C5%82adki%20na%20progi&b
    match=cl-dict201214-ctx-aut-1-2-1218

    > Napisałem na grupie budowlanej, bo piszę o drzwiach wejściowych do domu.

    To, że są to nakładki na progi samochodowe, nie znaczy, że nie mogą
    spełniać swojej roli na progach domowych. Trochę szerszego spojrzenia
    życzę, na ten Nowy Rok.

    --
    Miarą człowieczeństwa jest stosunek do zwierząt.
    Kot może zostać? Nie. Kot musi zostać.

  • 6. Data: 2020-12-26 13:27:00
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 26.12.2020 o 12:46, Marcin N pisze:

> [...]
    > Chciałbym jednak mimo wszystko dowiedzieć się, czy takie zeszlifowanie
    > progu może przynieść jakiś pożytek, czy okaże się, że efekt będzie

    Narobisz się, pościerasz, będzie matowe i niewiele ładniejsze a z
    amelinium i malowaniem to jest tak:
    https://www.youtube.com/watch?v=t8lnCA8PHJM&ab_chann
    el=RBaku

    Alu jako metal zwyczajnie jest zbyt miękkie i zawsze, po czasie będą rysy.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 7. Data: 2020-12-26 23:04:17
    Od: Pilocik <p...@n...pl>

> [...]
    >
    > https://allegro.pl/kategoria/tuning-wizualny-nakladk
    i-progowe-253782?string=nak%C5%82adki%20na%20progi&b

    podeślesz fotki?

    w sumie można przemyśleć wymianę, no chyba że ich mocowanie jest mocno
    powiązane z drzwiami lub z ościeżnicą, to chyba będzie najlepszym
    rozwiązaniem estetycznym, jednak niekoniecznie najłatwiejszym i najtańszym

  • 8. Data: 2020-12-28 07:19:34
    Od: - <s...@g...com>

    sobota, 26 grudnia 2020 o 04:46:17 UTC-6 Marcin N napisał(a):
> [...]
    > zacząć od 120, skończyć powiedzmy na 800.
    >
    > Ale co potem? Pomalować to? Czym?
    >
    > A może uzyskałbym efekt satyny bez żadnego malowania?

    Wymien te nakladki na inne. Szlifowanie da ci efekt na krotko.

    Albo po prostu olej temat, sa wazniejsze rzeczy na swiecie do roboty a nie certolenie
    sie z progiem.