  • 1. Data: 2020-12-17 10:13:20
    Temat: Piekno Slawojek
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    In pictures The beauty of toilets:
    www.bbc.com/news/in-pictures-55275124

  • 2. Data: 2020-12-17 19:06:34
    Temat: Re: Piekno Slawojek
    Od: - <s...@g...com>

    czwartek, 17 grudnia 2020 o 03:24:42 UTC-6 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > In pictures The beauty of toilets:
    > www.bbc.com/news/in-pictures-55275124

    Piekno?
    Ty chyba w zyciu w takiej nie srałeś.

    Nie polecam.

  • 3. Data: 2020-12-17 20:18:17
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 17.12.2020 o 19:06, - pisze:

    > Piekno?
    > Ty chyba w zyciu w takiej nie srałeś.
    >
    > Nie polecam.

    Dylemat sławojki
    Wejść i się z rzygać, czy nie wejść i się zesrać?

    W jednej z miejscowości gdzie bywam, to na działce jest około 30
    sławojek. Część nawet w rządku ustawione.
    Miejscowość posiada kanalizację, ale to chyba dla nich za drogie i wolą
    w dziurę walić.

    https://ibb.co/FJhq5pc
    https://ibb.co/RHfHbQG

  • 4. Data: 2020-12-17 21:26:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 17 grudnia 2020 o 10:24:42 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > In pictures The beauty of toilets:
    > www.bbc.com/news/in-pictures-55275124
    Osiemdziesieciolatka z trójką dzieci. Najstarsze może mieć 65 lat. Doskonały przykład
    jak można manipulować ludźmi.

  • 5. Data: 2020-12-18 08:35:27
    Temat: Re: Piekno ŁÓDZKICH Slawojek
    Od: Runt <r...@a...prv>

    > Osiemdziesieciolatka z trójką dzieci. Najstarsze może mieć 65 lat. Doskonały
    przykład jak można manipulować ludźmi.

    http://extra.natemat.pl/slawojki-wychodzki-w-srodku-
    polskiego-miasta-reportaz-z-lodzi

    jak ci sie mieszka w pozydowskiej "kamiennicy? ;-)))))

    --
    Runt

    Oculum pro oculo dentem pro dente!

  • 6. Data: 2020-12-18 09:10:05
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > http://extra.natemat.pl/slawojki-wychodzki-w-srodku-
    polskiego-miasta-reportaz-z-lodzi

    > jak ci sie mieszka w pozydowskiej "kamiennicy? ;-)))))

    Był taki mem na internecie... o problemie bezdomnych... gdzie w puencie
    dziewczyna pyta: .."to dlaczego nie kupią sobie domów"
    Hejterzy mieli ostry ubaw. ale żaden się nie zastanowił dla czego sobie
    nie kupią domu. Więc? Jaka jest odpowiedź? Bo nie mają kasy. taaak? a
    dlaczego? bo nie potrafią zarabiać. a dlaczego? bo nie musieli jako
    dzieci i młodzi ludzie, wiec zarabianie kasy jest dla nich karą, czymś
    niekomfortowym, czymś czego nie potrafią.
    Więc to co widzimy w reportażu, to nie jest problem złego stanu budynku.
    To problem ludzi którzy przez 99.9% czasu kiedy człowiek jest na ziemi,
    umarli by. Ale w naszych czasach mogą bez pracy przeżyć ten czas w
    którym się reprodukują, a potem zamiast umrzeć zapełniają takie rudery.

    Syn mieszka z matką. matka o ile pracowała - dostaje 1200zł. syn o ile
    pracuje dostaje 2 tyś. moja kuzynka przyjechała z gorszych rejonów na
    śląsk po pracę i za mieszkanie płaci 350zł (1 pokój z piecem). pytanie
    do Zenka Ile u Was kosztuje najtańsze mieszkanie może być z wspólnym
    kiblem na korytarzu? Nie stać ich? Na serio?

    reasumując: to nie jest reportaż o sławojkach, o ruderach... to jest o
    ludziach którzy zmarnowali życie.

    ToMasz

  • 7. Data: 2020-12-18 12:13:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 18 grudnia 2020 o 09:10:08 UTC+1 ToMasz napisał(a):
> [...]
    > kiblem na korytarzu? Nie stać ich? Na serio?
    >
    > reasumując: to nie jest reportaż o sławojkach, o ruderach... to jest o

    Ile kosztuje czyli ile kosztuje metr kwadratowy jak ktos chce kupić czy ile trzeba
    zapłacić za czynsz? Co do mieszkań bez kibla. Teraz remontują ulice wschodnia.
    Kamienice tez, te należące do miasta przede wszystkim. Wyprowadzili najemców. Ci co
    płacili za czynsz przeprowadzili sie do normalnych wyremontowanych mieszkań. O
    lepszym standardzie niż mieli. Ale takich było mało. Ci co dziesięciolecia za czynsz
    nie płacili zostali eksmitowani do budynków w których nie ma kanalizacji itp.
    pomieszczenia które dostali maja bardzo niski standard chociaż są po jakimś
    niewielkim remoncie. Dałbyś komus z miejskich zasobów tanie mieszkanie po remoncie
    jak w poprzednim podłoga i drzwiami w piecu palił? Obrazki jak z artykułu znajdziesz
    w kazdym miescie. Pokazywali kiedyś w tv mieszkania na Śląsku. Takie zrujnowane
    zajęte przez menelstwo różne. To te z artykułu uchodziły by tam za apartamenty. Poza
    tym fajnego kolegę sobie znalazłeś. Widać swoj do swojego ciągnie.

  • 8. Data: 2020-12-18 14:30:29
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Oj pamiętam gorszą na *dworcu* kolejowym w Azji.
    Wybrałem wejść ;-)

    -----

  • 9. Data: 2020-12-18 20:07:37
    Od: collie <c...@v...pl>

    W piątek, 18.12.2020 o 09:10, ToMasz napisał:

> [...]
    > którym się reprodukują, a potem zamiast umrzeć zapełniają takie rudery.
    >
    > reasumując: to nie jest reportaż o sławojkach, o ruderach... to jest o

    To jest reportaż o złogach komuny - jak ten z Bałut*, przywołany tu
    przez Twego przedpiścę - przywykłych za PRL-u, że im się wszystko
    należy "od państwa", a nie od własnych rąk i głowy: darmowe mieszkanie,
    darmowa woda bez licznika, darmowy kotlet mielony w zakładowej stołówce
    i tak dalej. Dziś się nie pamięta, że pierwszy strajk w Stoczni
    Gdańskiej wybuchł z powodu podniesienia ceny kotleta mielonego
    w zakładowej stołówce - z 2,40 zł do 3,60 zł. Mojżesz przez 40 lat
    wodził lud swój po pustyni - choć Ziemia Obiecana była o krok - bo
    musiało wymrzeć pokolenie, które miało mentalność niewolnika, wyniesioną
    z Egiptu. Podobnie muszą wymrzeć złogi komuny, by sławojki i rudery -
    pamiętające jeszcze przedwojenne hasło "wasze ulice, nasze kamienice" -
    zniknęły na amen z łódzkiego krajobrazu.

    * Bałuty to stan umysłu.

    --
    Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza (przysłowie łódzkie).

  • 10. Data: 2020-12-18 20:36:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 18 grudnia 2020 o 20:07:39 UTC+1 collie napisał(a):

> [...]
    >

    > * Bałuty to stan umysłu.
    >

    > --
    > Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza (przysłowie łódzkie).
    Znowu cie kundlu gospodarz na sprężynie do budy przywiązał.