    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 18 Dec 2020 03:13:19 -0800 (PST)
    Subject: Re: Piekno ŁÓDZKICH Slawojek
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 18 grudnia 2020 o 09:10:08 UTC+1 ToMasz napisał(a):
> [...]
    polskiego-miasta-reportaz-z-lodzi

> [...]
    > umarli by. Ale w naszych czasach mogą bez pracy przeżyć ten czas w
    > którym się reprodukują, a potem zamiast umrzeć zapełniają takie rudery.
    >
    > Syn mieszka z matką. matka o ile pracowała - dostaje 1200zł. syn o ile
    > pracuje dostaje 2 tyś. moja kuzynka przyjechała z gorszych rejonów na
    > śląsk po pracę i za mieszkanie płaci 350zł (1 pokój z piecem). pytanie
    > do Zenka Ile u Was kosztuje najtańsze mieszkanie może być z wspólnym
    > kiblem na korytarzu? Nie stać ich? Na serio?
    >
    > reasumując: to nie jest reportaż o sławojkach, o ruderach... to jest o

    Ile kosztuje czyli ile kosztuje metr kwadratowy jak ktos chce kupić czy ile trzeba
    zapłacić za czynsz? Co do mieszkań bez kibla. Teraz remontują ulice wschodnia.
    Kamienice tez, te należące do miasta przede wszystkim. Wyprowadzili najemców. Ci co
    płacili za czynsz przeprowadzili sie do normalnych wyremontowanych mieszkań. O
    lepszym standardzie niż mieli. Ale takich było mało. Ci co dziesięciolecia za czynsz
    nie płacili zostali eksmitowani do budynków w których nie ma kanalizacji itp.
    pomieszczenia które dostali maja bardzo niski standard chociaż są po jakimś
    niewielkim remoncie. Dałbyś komus z miejskich zasobów tanie mieszkanie po remoncie
    jak w poprzednim podłoga i drzwiami w piecu palił? Obrazki jak z artykułu znajdziesz
    w kazdym miescie. Pokazywali kiedyś w tv mieszkania na Śląsku. Takie zrujnowane
    zajęte przez menelstwo różne. To te z artykułu uchodziły by tam za apartamenty. Poza
    tym fajnego kolegę sobie znalazłeś. Widać swoj do swojego ciągnie.