  • 1. Data: 2020-12-08 23:01:56
    Temat: oprysk na umywalce
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    oprysk na umywalce, standard sino biały kolor
    odprysnęło szkliwo po upadku butelki perfum
    prawie nic nie widać tylko jest szorstkie

    mam pomysła zalać to żywicą bezbarwną
    bo zestawy naprawcze są białe jak pasta do zębów
    i będzie mocniej widać.

    --
    Piter

  • 2. Data: 2020-12-09 11:53:28
    Temat: Re: oprysk na umywalce
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2020-12-08 o 23:01, PiteR pisze:
> [...]
    > prawie nic nie widać tylko jest szorstkie
    >
    > mam pomysła zalać to żywicą bezbarwną
    > bo zestawy naprawcze są białe jak pasta do zębów

    W gabinecie dentystycznym dobierzesz kolor i będzie szkliwo! Tylko
    musiał byś mieć lampę UV żeby utwardzić ;)

    Robak

  • 3. Data: 2020-12-09 12:05:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rqqab7$cb4$1$SirRobak@news.chmurka.net>
    user Sir_Robak pisze tak:

    > W gabinecie dentystycznym dobierzesz kolor i będzie szkliwo! Tylko
    > musiał byś mieć lampę UV żeby utwardzić ;)
    >
    > Robak

    haha no tak :)

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce

  • 4. Data: 2020-12-09 20:56:17
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 08.12.2020 o 23:01, PiteR pisze:
> [...]
    > prawie nic nie widać tylko jest szorstkie
    >
    > mam pomysła zalać to żywicą bezbarwną
    > bo zestawy naprawcze są białe jak pasta do zębów

    Może polerowanie? Są jakieś gówienka do polerowania szyb samochodowych,
    to ze szkliwem w umywalce też powinny dać radę.