    From: ddddddddddd <d...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Bo na nieruchomościach nikt nie stracił ciag dalszy
    Date: Fri, 9 Dec 2022 06:36:31 +0000

    On 03/12/2022 20:11, Zenek Kapelinder wrote:
    > Dzisiaj przeczytałem artykuł o bitcoinie. Zacytuję fragment w którym wystarczy
    zamienić słowo Bitcoin na mieszkanie, nieruchomość.
    > ECB oznajmił dzisiaj (30.11) na swoim oficjalnym Twitterze, że ostatnie wzrosty
    Bitcoina (BTC) stanowią przedśmiertne, sztucznie napompowane tchnienie na drodze do
    nieuchronnego ,,zdezaktualizowania się" lub do ,,nieistotności"

    zostałeś pięknie zmanipulowany. Pięknie zrozumiałeś z tekstu, że
    kryptowalutami masz się nie interesować, tylko nie dotarło do ciebie
    jeszcze, że dlatego, że chcą wprowadzić programowalny pieniądz, który
    będzie lepszy, bo przez nich kontrolowany. Jeszcze lepszy niż gotówka,
    bo łatwiej go będzie można zdejmować z rynku (zabierać właścicielom)
    https://ibb.co/HpwQdNy

    tekst źródłowy powinien brzmieć następująco:
    "Bitcoin (czy np metale fizyczne - złoto to przecież relikt przeszłości,
    a banki centralne skupują je teraz na potęgę, bo lubią trzymać relikty
    przeszłości) stanowi zagrożenie dla naszego systemu, bo nie możemy go w
    pełni kontrolować. Od dawna planujemy wprowadzenie CBDC, co zwiększy
    kontrolę nad ślepymi owcami (nazwiemy to dbaniem o ich bezpieczeństwo).
    Zrobimy wszystko, żeby ludzie trzymali nasze bezwartościowe papierki i
    wydawało im się, że mają jakąś wartość - dopóki nie będziemy w stanie
    dostarczyć rozwiązania opartego na programowalnym pieniądzu"

    Lukasz