  • Data: 2021-05-31 16:54:28
    Temat: Re: Budowanie - 4 u janusz
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 31 maja 2021 o 15:02:27 UTC+2 Janusz napisał(a):

    > Spadaj na drzewo debilu, nic nie wnosisz do grupy tylko ferment siejesz
    > i ją rozpierdalasz. Przez takich padalców jak Ty nie będzie się nadawała
    > do czytania.
    > WON!!!
    Indianie złapali białego. Przywiązali do pala i przed nim tańczą. Nagle przywiązany
    słyszy cichy głos z tyłu " przesuń ręce niżej. W pal jest wbity nóż to przetniesz
    sznur. Jak przetniesz to wyciągnij nóż z pala i wbij go w serce temu z największym
    pióropuszem". Gość się uwolnił, wbił nóż w serce i słyszy głos" teraz to masz już
    totalnie przejebane". Dlaczego to napisałem. Bo jesteś w sytuacji tego gościa z
    kawału. Zadałeś z niewłaściwym bydlęciem, miało być człowiekiem ale to nie człowiek.
    I zamiast się poddać i prosić o litość to jeszcze go obrażasz. A ten gnój już wyczaił
    skąd jesteś i cię będzie szantażował.