  • Data: 2009-12-23 23:34:15
    Temat: Re: Cięcie żelbetu
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "cef" <c...@i...pl> wrote in message
    news:hgtvrr$c1h$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Czyli wyrzut gorącego paliwa jak w silniku pulsacyjnym.
    > Podają, że tnie blachę do 10mm - ale zanim zagrzeje, to skończy
    > się paliwo - podają, że zbiornik jest na 20 minut, ale skonczy się po 5
    min.
    > To jest do przeciecia płaskownika 3-5mm, ale możesz powalczyć z betonem.

    Kup sobie albo wypożycz - bo twoja teoria z czasów króla Ćwieczka.
    To nie zagrzewa całej blachy jak palnik tlenowy. Przeczytaj jeszcze raz -
    jak cienka jest szczelina. Prawie jak od lasera. Typ, który okazałem potrafi
    spawać. Pezry tym wydziela tlen - ważne w ciasnych miejscach. Pozostałe dwa
    już wyłącznie do cięcia. Łuk pali się wewnącz palnika.