  • Data: 2018-09-21 17:23:17
    Temat: Re: Drewno kominkowe
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Też tak słyszałem. Moje iglaki hajcują się jednak aż miło. Jedyne wady
    > jakie dostrzegłem to:
    > - drewno iglaste musi schnąć nieco dłużej od liściastego (typowo 3 lata)
    > - lepiej wrzucać małe porcje drewna iglastego, bo pali się bardzo żwawo

    mnie ostrzegali wszyscy "nie pal bo smoła" "nie pal bo zablokujesz
    komin" nie pal bo ...cokolwiek

    Kominka używam jakieś 10 lat zdaje się... sosny/świerka poszło jakieś
    70% całości drewna jakim paliłem. Nic się nie smoli i nie zatyka. Kogut
    (czy jak to tam się zwie) który miał się zakleić smołą ze startości
    zwyczajnie się ukręcił i odpadł - do końca pracował wzorowo:)))))))