  • Data: 2020-07-27 15:42:54
    Temat: Re: Dzwonek do drzwi Wi-Fi
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27/07/2020 10:26, Marek wrote:
    > No ale bez względu czy to będzie niemiecka technologia za 5k czy własne
    > struganie na Pi jak dostawca popsuje routing to oba rozwiązania nie będą
    > działać

    Nie, róznica jest taka że *moje* rozwiązanie będzie działać. HA jest
    niezależny od internetu, działa całkowicie lokalnie, wymaga tylko prądu
    jestli jesteś w obrębie domu. On był w domu i automatykę szlag trafił.
    Tasmota (instalowana na hardware sonoff) posiada dodatkowo możliwosc
    łaczenia się z awaryjnym AP, wiec jeśli masz pojęcie co robisz, szanse
    na upierniczenie się całości są nikłe, najwyżej nie będziesz miał
    dostepu z internetu, bo vpn przestanie działać.

    > więc co to za argument przeciw niemieckiej technologii?

    Ta "niemiecka technologia" popsuła się w wyniku utraty routingu do
    niektórych adresów IP na których revdns dawał *.cn.

    Ponieważ nie czaisz: koleś został złowiony przez firmę instalującą
    automatykę domową na hasło "niemiecka chmura". W środku, zgaduje, jest
    chińska.