  • Data: 2016-07-24 23:05:38
    Temat: Re: Fundamenty, a wielkosc budynku
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 24 lipca 2016 22:34:22 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]

    mozna to potraktowac inaczej - ile kosztuje gwarancja? Jesli sprzedawca opusci mi 23%
    a ja zrzekne sie gwarancji to jest to chyba dosc uczciwy biznes (miedzy nami -
    kwestie podaktowo-prawną pomijam).
    Zatem moge miec drozszy towar z gwarancją lub tanszy bez niej - nie wiem czy to
    bardzo zakłóca konkurencje wsrod przedsiebiorców.

    b.