  • Data: 2016-07-24 23:12:12
    Temat: Re: Fundamenty, a wielkosc budynku
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 24 lipca 2016 23:05:39 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > mozna to potraktowac inaczej - ile kosztuje gwarancja? Jesli sprzedawca opusci mi
    23% a ja zrzekne sie gwarancji to jest to chyba dosc uczciwy biznes (miedzy nami -
    kwestie podaktowo-prawną pomijam).
    > Zatem moge miec drozszy towar z gwarancją lub tanszy bez niej - nie wiem czy to
    bardzo zakłóca konkurencje wsrod przedsiebiorców.

    Troche masz racje ale jezeli ktos robi lewizne w postaci niewystawiania
    faktur to na 100% jego lewizna siega znacznie glebiej - czyli nie wyplaca
    legalnie pracownikom pelnych pensji (czyli nie odprowadza od legalnie
    zarobionej kasy zusu etc), a takze moze krecic rozne dziwne walki na vacie.
    Czyli dziala nie tylko niekorzystnie na caly rynek ale na szkode calego
    spoleczenstwa tak naprawde :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.