  • Data: 2020-09-16 10:49:24
    Temat: Re: Grzeje się pompa c.o.
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16/09/2020 09:11, Mateusz Viste wrote:
    > Zazwyczaj takie cyrki to jak pompa ma faktycznie ciężko - może obwód
    > czymś przytkany.

    Mam pewne podejrzenia że przytkany, ale jestem zaskoczony taką
    rozpiętością temperatury na korpusie pompy. 60 stopni różnicy na kilku
    cm. Zmuszałem moją, o wiele większą, dławiąc ją prawie do zera. Nie
    grzeje się do tego stopnia. Moze silnik w tej grzejącej ma jakąś
    dziwaczną charaketerystykę i zachowuje się jak by był zwarty.

    Przepływ jest, jakiś. To nie to że stoi i mieli w miejscu.

    > A sinus u ciebie ładny?

    Śliczny. Prosto z węgla.