eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieHermetyczne połączenie lampek świątecznych LED z kablem wystającym z ziemi › Re: Hermetyczne połączenie lampek świątecznych LED z kablem wystającym z ziemi
  • Data: 2020-12-29 09:33:51
    Temat: Re: Hermetyczne połączenie lampek świątecznych LED z kablem wystającym z ziemi
    Od: GreDi <g...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28.12.2020 16:07, Zenek Kapelinder wrote:

    > Nie pierdol z tymi reklamówkami. W tv twierdzą że jakies 500 lat reklamówki trują.
    Nie znasz się.

    Jest różnicówka. Poradziłem sobie... obciąłem baniak po wodzie do
    spryskiwaczy, wsadziłem łączenie do środka.
    W lato muszę sobie jakieś "systemowe" rozwiązanie zorganizować, żeby nie
    musieć rzeźbić co sezon.

    A reklamówka z "5 10 15", która leżakowała strychu (gdzie mam tylko
    właz, z szybą), rozsypała się w drobne kawałki ~1cm?, w ~3lata. Może i
    wcześniej, ale po ~3 latach ją znalazłem i nie byłem w stanie rękoma jej
    sprzątnąć. Musiałem odkurzacz targać na strych.

    GreDi