  • Data: 2021-09-23 08:32:43
    Temat: Re: I znowu PV - górny śląsk - cena montażu
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 22 września 2021 o 16:06:49 UTC+2 Myjk napisał(a):

    > Akurat EW możę być na jednym, warunkiem jest to co napisałem, czyli
    > identyczne panele i identyczna ilość po obydwu stronach, oraz falownik z
    > wyższym prądem (20-25A) per string. Mój Fronek przy 8.2kW ma na pierwszym
    > stringu dopuszczalny prąd 22A (AFAIR), ale GoodWe taki prąd ma dopiero
    > powyżej 12kW. Czyli do GoodWe 8 czy 10kW nie podłączy się równolegle bo
    > maksymalnie per string ma 12,5A.

    Myjk to jak to ma być u mnie bym dopilnował montażu?
    Przy założeniu 70% paneli na jednej połaci i 30% na drugiej i inwerter GoodWe 8?

    Inne pytanie - dom wygląda tak - czy jest sens dawać panele na północną częśc dachu -
    tak by mi się to bardziej widziało... i nie trzeba ciągnąć kabli po całym strychu.
    Inwerter będzie w garażu.
    https://ibb.co/JkxfrRq

    dzięki
    uciu