  • Data: 2023-03-16 11:22:59
    Temat: Re: Instalacja P.C.
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16/03/2023 11:07, Cavallino wrote:
    > Syn w zamian zainstalował w nich wiatraczki od komputerów.

    Autentyk: "tak, ale ta klimatyzacja ma być bez wentylatora! Bo mnie
    przewieje".

    Innymi słowy może się okazać, że kogoś tym wiatrakiem zabijesz. Albo
    umrze na przeziębienie, albo ugotujesz żywcem.

    Ja mam najzwyczajniej dodatkowo klimę z pompą ciepła. Nocą kaloryfer
    podtrzymuje komfortowe 19 stopni, a rano odpalana jest klima (5 minut do
    nagrzania pokoju) zaraz przed poranną toaletą, automatycznie. To takie
    "grzanie impulsowe", tylko wtedy, kiedy jest niezbedne. Resztę dnia
    kaloryfer jest wyłączony.