  • Data: 2023-03-16 11:42:45
    Temat: Re: Instalacja P.C.
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zbędny niezbędny. Albo ma się instalację centralną i grzeje w maszynowni

    No ja tak mam.
    Nadal bez wody.

    >Dzisiaj w dobie przechodzenia na
    > ogrzewanie elektryczne (umownie - czyste ogrzewanie), to "kozy" w
    > pokojach przeszkadzają jakby mniej.

    Dokładnie tak.
    Splita mam na piętrze, właśnie robię sobie test czy dogrzeje chatę, bo
    ładnie słońce świeci.
    Wychodzi, że przynajmniej piętro daje radę.

    Więc chyba dodam drugi podobny na dole i za grosze mam temat załatwiony.
    A piec na gaz będzie w rezerwie na ekstremalnie niskie temperatury i do
    zakręcenia powietrzem w całym domu (wyrównanie temperatury w
    pomieszczeniach), gdy zajdzie taka potrzeba.

    Obyłoby się bez instalacji centralnej klimy, który kosztowałaby
    kilkanaście tys.....