  • Data: 2010-05-27 20:17:45
    Temat: Re: Jaki jest pobór pr?du
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:4bfec666$0$19177$65785112@news.neostrada.pl...

    > Od kiedy 50W (moc) to 0,05kWh (praca)?

    Od godziny.

    No pospieszyłem się z dodaniem literki "h" zbyt wcześnie, bo myślami byłem
    już dalej. Tak przeczuwałem, że o to cała afera. Od razu musiały wypłynąć
    szumowiny, co tylko chcą zaistnieć na czyimś malutkim błędzie, zamiast
    poprawić.

    Nikt nie powie merytorycznie, jak prosto policzyć zużycie, ale mądralińskich
    tu pełno.
    Jak już jesteście tacy dokładni, to Wam powiem, że w dupę możecie sobie tą
    Waszą wiedzę wsadzić. Gdybyście mieli trochę większe od poziomu forum Onetu
    pojęcie, to byście zauważyli, że popełniłem więcej błędów. Nie używałem
    liczb urojonych, a przecież mamy tu prąd zmienny.

    Zadziałała pułapka na idiotów. Zauważyliście oczywisty błąd. Wychyliliście
    się ze świętym oburzeniem. Nikt nie wykazał się prawdziwą wiedzą.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/