  • Data: 2010-03-08 16:43:40
    Temat: Re: Jaki jest pobór prądu
    Od: "Piotrek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:hmvp5c$5ra$1@news.onet.pl...
    > Właśnie że nie jest poprawne, po spalenie żarówki powoduje, że pozostałe 3
    > równoległe nagle dostają wieksze napięcie zasilania i zaczynają się
    > lawinowo palić aż do ostatniej sztuki.
    > Więc zawsze będziesz wymieniał po 4 halogeny spalone a nie po 1.
    >
    > Przemyśl i policz to jeszcze raz na spokojnie.

    Powiem tak: mój układ jest też dobry teoretycznie, gorszy jeśli chodzi o
    praktykę ("przepalenie żarówki" powoduje efekt lawinowy jak opisałeś)
    Poza tym w Twoim układzie możemy właściwie dołączać kolejne dwużarówkowe
    moduły w niskończoność (tzn. do osiągnięcia wydajności prądowej zasilacza).
    Czasem miło z praktykiem podyskutować :)

    Piotrek