  • Data: 2011-04-08 07:33:47
    Temat: Re: Jakie materialy do kosy spalinowej
    Od: d...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej ?awa <a...@l...spam_precz.com> wrote:

    > Na wst?pie: a instrukcj? przeczyta?? Tam jest wszystko.

    > Normalny do dwusuwów. Syntetyk najlepiej si? miesza.

    Ok, tu odpowiedz w miare merytoryczna.

    > Spo?ywczego ;->

    Tutaj nawet zabawna do pewnego stopnia...

    > A powa?niej: nie ma znaczenia, to nie jest silnik wyczynowy ani a i
    > przebiegi s? stosunkowo ma?e, w porównaniu z np. motorowerem u?ywanym do
    > codziennych dojazdów.

    > No to kupujesz smar litowy - duh...

    Tu jakby mniej konkretnie.

    > Robi? - przerwy.

    Ok, to w miare oczywiste, ze trzeba robic przerwy. W tym pytaniu
    chodzilo np. o to czy w czasie docierania silnika przekraczanie
    okreslonej predkosci obrotowej moze sie zle dla silnika skonczyc, albo
    po jakim czasie mozna stwierdzic ze silnik jest juz dotarty, etc.
    O ile wogole wystepuje takie pojecie jak docieranie silnika - na
    niektorych forach niektorzy wspominali kiedys o docieraniu, ale ile w
    tym prawdy?

    > [ciach]

    > Ja u?ywam typu niedziurawego. Jakie ma znaczenie, z czego jest
    > pojemnik??? Mo?e jeszcze zaczniesz si? pyta?, w której r?ce go nosi??

    O tak - ze niedziurawy musi byc to fakt. To nie ulega watpliwosci.
    Dobrze tez zeby mozna bylo go w miare szczelnie zamknac.

    A na powaznie - tu raczej chodzilo o to czy nadal jest zakaz tankowania
    paliwa do plastikowych pojemnikow na stacjach benzynowych.

    > P?ynny uran...

    Bylem u ruskich na targu, ale mowia ze chwilowo jest problem z takim
    paliwem :) Mam przyjsc i pytac w przyszlym miesiacu, moze beda mieli :)

    > Przecie? masz w instrukcji napisane, ?eby la? benzyn?!

    Tak tak zgadza sie - napisali. Tu byly tylko watpliwosci co do tego czy
    sama bezolowiowa czy tez bezolowiowa z jakimis dodatkami - tak jak sie
    dolewa jakiegos specyfiku do starszych silnikow samochodowych, od kiedy
    zlikwidowali uniwersalna.