  • Data: 2016-06-03 16:29:39
    Temat: Re: Kamera zewnetrzna z rejestratorem
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-02 o 00:24, Adam Sz. pisze:

    > Gorilla glass 4, dobry aparat, szybki czujnik linii papilarnych, 3GB RAM,
    > pojemna bateria, slot na karte micro SD i mozliwie jak najmniejszy ekran
    > (5,5' to juz za wielka krowa, chcialem cos ponizej 5' ale *NIE MA* ;) i
    > cena ponizej 2k. No dawaj jaki jeszcze mam wybor oprocz p9 :)

    Tak przejrzalem wlasnie oferty z telefonami, bo cos zona przebakuje od
    rana, ze jej telefon sie zje..wszy. No i co widze zeby np. zaspokoic
    wymagania mojej zony i przy okazji potencjalnie Twoje? No miliony
    telefonow. Pierwszy z brzegu mniejszy od tego co masz i podobno Ci
    zalezalo to obecna z5 compact. Obecnie spokojnie ponizej dwoch tysi.
    Generalnie jest tego w chuchu. I jak pisales piekielnie trudne to nie jest.
    Ale mam inne pytanie. W sklepach Twoj P9 kosztuje powyzej dwoch tysi.
    Skad wziales cene ponizej dwoch?

    Pozdro.. TK