  • Data: 2011-10-27 10:48:09
    Temat: Re: Krzaki i drzewa w granicy
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Paź, 12:22, Adam <a...@g...com> wrote:

    > Dzisiaj zapewne tez bede po ktoregos dzwonic bo ma przyjechac w koncu
    > pompa ciepla - 150kg bedzie trzeba zniesc w dol do "kotlowni" :-)

    No i wykrakalem - zaraz po napisaniu posta dzwoni kurier ze wiezie mi
    pompe :) Jako ze nikogo w domu nie ma - dzwonie do ojca zeby podjechal
    otworzyc i do sasiada zeby przyszedl pomoc rozladowac (moj ojciec nie
    moze nic ciezkiego podnosic). Jeszcze nie skonczylem gadac a sasiad
    juz otwieral kurierowi moja brame ;)

    Bedzie trzeba zahaczyc o monopolowy po drodze :D
    pozdr.

    --
    Adam