  • Data: 2021-01-04 19:55:08
    Temat: Re: Kto się myli?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    budynPL napisał:

    > owszem, da się - trzeba nie głosować na skrajną lewicę,

    Przede wszystkim jednak nie siać zamętu i nie powielać fakenewsów.
    Tutaj opisują zjawisko i piszą jak sobie z nielegalsami radzić (są
    na takich dwa artykuły kodeksu karnego i droga przez kodeks cywilny).

    https://maldita.es/malditateexplica/20200918/okupas-
    tempo-civil-penal-datos-2020/

    O "prawie 48 godzin" nie ma wzmianki. W ogóle nigdzie o tym nie ma.
    W kontrze jest tylko cytowany wcześniej tekst, jak to "prawo zezwala".
    Po wrzuceniu w gugla fragmentów tego dramatycznego opisu, wszystko
    prowadzi do pani Renaty Acosta. To Polka, co męża ma Hiszpana. Guglanie
    po nazwisku prowadi do innych opinii tej pani. Pierwsza natrafiona to:
    "Wy nie macie pojęcia Państwo, jakie Wy macie szczęście, że mieliście
    ministra Szumowskiego". No ja na przykład nie wiem, więc co ja jej mogę
    zarzucić?

    > Gdyby miała jakikolwiek inny to pis rzeczywiscie by musiał odejsc.

    Nie tak prędko. Prędzej by ludzie musieli przestać wierzyć bez zastrzeżeń
    w każdą głupotę i kłamstwo. Podstaw do tego odejścia jeszcze nie widać.

    Jarek

    --
    I byle drab, i byle szczeniak
    W odwieczne kłamstwo ich uwierzy,