eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieMicrocar - elektryczny samochód z Chin za 8000 zł to jest to czego potrzebuje Polska › Re: Microcar - elektryczny samochód z Chin za 8000 zł to jest to czego potrzebuje Polska
  • X-Received: by 2002:a81:ae05:0:b0:565:9f59:664f with SMTP id
    m5-20020a81ae05000000b005659f59664fmr230278ywh.6.1685404090170; Mon, 29
    May 2023 16:48:10 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a81:ae05:0:b0:565:9f59:664f with SMTP id
    m5-20020a81ae05000000b005659f59664fmr230278ywh.6.1685404090170; Mon, 29
    May 2023 16:48:10 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!3.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!border-1.nntp.ord.giganews.com!nntp.
    giganews.com!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-gro
    ups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 29 May 2023 16:48:09 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <u53b5l$1bcs4$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=46.134.148.61;
    posting-account=XS5sXwoAAABKU0kHcsk_nashWaidAu0Q
    NNTP-Posting-Host: 46.134.148.61
    References: <d...@g...com>
    <u51rb3$1bmhv$2@dont-email.me>
    <2...@g...com>
    <5...@g...com>
    <u5397o$1bak3$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <0...@g...com>
    <u53b5l$1bcs4$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: Microcar - elektryczny samochód z Chin za 8000 zł to jest to czego
    potrzebuje Polska
    From: a a <m...@g...com>
    Injection-Date: Mon, 29 May 2023 23:48:10 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 56
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:590368
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tuesday, 30 May 2023 at 01:07:54 UTC+2, LordBluzg(R)?? wrote:
    > W dniu 30.05.2023 o 00:58, M M pisze:
    > >> Heh to "polactwo" i matematyka z dupy. 4 osoby Melexem 200zł a za chwilę
    > >> zdanie, że spalinowe drożej. Za 200zł to bym 100 wsi objechał spalinką a
    > >> Gdańsk to 2 dni by mi pykło 25/h.
    > > Te 200 w Gdańsku (nie skorzystaliśmy) to tylko raz na jakiś czas, a
    przemieszczanie się po wsi jest regularnie (dom -> szkoła -> praca i z powrotem,
    czasem po drodze jakieś zakupy, trasa na tyle krótka że spalinowy zdąży się nagrzać
    pod koniec jazdy).
    > > Melex dość ciężki, to prawda - do czasu zajeżdżenia aku ołowiowych może LiFePO4
    trochę potanieją to się zmodernizuje, będzie lżejszy i zasięg wzrośnie. No i można
    dołożyć panel PV na dachu, wolno ale zawsze trochę w słoneczny dzień podładuje. Brak
    skomplikowanej i trudno naprawialnej elektroniki.
    > Przelicz koszt akumulatorów/VS/stary VW Polo/prawie złom 1100 Diesel za
    > 2kzł spalanie 4l/100km z dachem (pseudonim "lodówka") na takie podwózki
    > :) Brak elektroniki w ogóle :)
    >
    > ( przykład
    > https://www.olx.pl/d/oferta/oszczedna-doskonaly-na-m
    iasto-vw-polo-1-4-tdi-CID5-IDUIB4i.html)
    > ale nie o tym modelu pisałem.


    Jeżeli diesel ma filtr cząstek stałych, to nie ma homologacji, bo podczas czyszczenia
    filtra emisja spalin milion razy przekracza dopuszczalną normę.

    To dlatego 100.000 wieśwagenów zostało zutylizowane w Hameryce na pustyni, bo normy
    spalin nie spelnialy.\

    Nikt nie sprawdza emisji spalin podczas kontroli drogowej, bo wtedy wszystkie
    dieslowe złomy by trafiły na złom, a wczesniej dostały zakaz wjazdu do miast, bo
    diesel to jest rak na kółkach,
    a jak czysci filtr cząstek stałych DPF na drodze, to powinien od razu zostac
    zutylizowany, bo milion ludzi umiera co roku od rakotwórczych emisji chmury czarnego
    dymu na ulicy, a Brókselka jak zwykle nic nie robi dla środowiska,
    bo pilnuje mimieckiego biznesu./

    A każde czyszczenie filtra cząstek stalych powinno być wykonywane w serwisie, w
    zamkniętych warunkach, aby cały rakotwórczy syf został wyłapany i zutylizowany.

    Każdego dnia milion diezli wypuszcza w Europie chmurę zabójczych spalin z filtra DPF,
    która zabija 1000 osób.

    Czyli każdy diesel z DPF powinien zostać pozbawiony homologacji i zutylizowany bo to
    brókselski syf na 4 kółkach, zabijający ludzi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1