  • Data: 2019-01-20 20:20:07
    Temat: Re: Nie na temat WOŚP
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-20 o 15:52, Budyń pisze:
> [...]
    popiera nawet niekoniecznie natarczywie pis. A to lexSzyszko,

    > bardzo dobry - bo ilustruje emocje społeczne zamiast wiedzy. Bo ten las był w Łebie
    a nie w ustce

    taka łeba może być wszędzie.

    i nie został wycięty na podstawie lexszyszko tylko nielegalnie.

    Proszę cię. Lex szyszko pozwoliła na takie ruchy, bo żaden urząd nie
    był w stanie zareagować odpowiednio szybko. A jak ktoś chciał wcześniej
    wyciąć drzewo, to w większości przypadków nie było to problemem.

    Rozmawiałem z drwalem co wycinał drzewa w trakcie obowiązywania ustawy.
    Mówił, że to głupota, bo wszyscy tną co mogą, zanim ustawa przestanie
    obowiązywać. Czy mu teraz te drzewa przeszkadzały czy nie.

    "Ale może za 5 lat będą przeszkadzać, to je teraz wytnę"

    Gdyby to było na podstawie nowych przepisów to właścicele nie dostaliby
    prokuratorskich rzarzutów - a mają.

    Co po zarzutach, jak lasu nie ma.

    > alez prosze bardzo, lemingami nazywam ludzmi którzy poza własnym nosem dostrzegaja
    wyłącznie to co poda tvn i natemat.

    Obok mnie jeden taki podzielił działkę na mniejsze w celu sprzedaży. 2
    dni po wejściu ustawy, wyciął wszystkie drzewa na całych bodajże 3 -4
    ha. Pytam się go, czemu robi pustynię, przecież nowy właściciel działki
    może chcieć mieć już na swojej działce większe drzewo, a jak będzie
    chciał, to sobie sam wytnie.
    Na co on - "działki bez drzew łatwiej sprzedać" - to dopiero jest leming.

    --
    Pete