  • Data: 2019-01-20 18:43:58
    Temat: Re: Nie na temat WOŚP
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 20 stycznia 2019 17:09:13 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Bo za odsunięcie od władzy ośmiornicożerców pochwaliłbym nawet Korwinistów
    swoja porcję islamistów, z tvn-u dowiedzialbys sie jak dobrze miec chrześcijanską
    postawę-jak trzeba to i msze transmitują)

    > Tu żartów nie ma. Siostra żony dzieciaka z Niemiec do Polski przysłała bo
    niebezpiecznie. Kumpel z Berlina w takiej dzielnicy ma pecha mieszkać ze strach wyjść
    z domu. Przez uchodźców. Skandynawia podobne przypadki osobiście mi relacjonowane
    mogę podać
    > Dzicy ludzie i tyle. Dobrze że PO kraj do takiego stanu doprowadziła że uchodźcom
    do nas nie POdrodze.

    > Osobiste?
    > Toż to ludzie bliscy "ścisłemu kierownictwu"
    > W normalnym kraju, w normalnych czasach by byli zmarginalizowani. A tu mają
    przyzwolenie na robienie tego co robią

    no o to pytam - co robią takiego straszliwego?

    nienawidze tego kurdupla"). Mozemy od tego zacząć.

    > Akurat o kurduplu mam zdanie że to musi być uczciwy człowiek. Do tej pory nic mu
    nie przykleili, żadnej afery z jego udziałem nie było. A gdyby tylko trochę brudu pod
    jego paznokciami znaleźli to dawno by to rozdmuchali

    spełniać. Spytaj tuska gdzie jego 3x15 (z tego powodu wtedy na niego głosowałem, wiec
    wciąż to pamietam)

    > To że usiłuje to nie znaczy że spełnia

    https://oko.press/bilans-obietnic-pis-rzad-prezydent
    -33-proc/
    "W skrócie: na 11 dużych obietnic zrealizowano 4. Większość, czyli 7 leży w sferze
    planów, prac lub kompletnie się nie udała (jak podatek handlowy). Daje to skuteczność
    na poziomie 1/3"

    smiem twierdzic ze zaden poprzedni rząd tyle nie wykonałm ale też nie szukałem tego
    typu opracowań

    > I jeszcze jeden zarzut- że debilom typu kibole

    a muzyka typu discopolo powinna być zakazana? Bo uważasz za debilną?
    To ze tobie sie srodowiska kibicowskie nie podobają i masz ich za debili to dopóki
    nie uprawiaja bandyctwa maja takie same prawa jak koła gospodyń wiejskich.
    A czesto upamietniają ważne chwile
    http://www.telewizjapolska24.pl/images/oprawa%20(1).
    jpg

    >i ONR pozwalają działać