  • Data: 2019-01-20 17:09:12
    Temat: Re: Nie na temat WOŚP
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 20 stycznia 2019 15:59:46 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > qurcze kris, spodziewalem sie powaznych zarzutów. A tu co? Troche pochwaliles.

    Bo za odsunięcie od władzy ośmiornicożerców pochwaliłbym nawet Korwinistów
    > Troche sie obawiasz pochwalic w sprawie uchodzców (za platformy dostalibysmy swoja
    porcję islamistów, z tvn-u dowiedzialbys sie jak dobrze miec chrześcijanską
    postawę-jak trzeba to i msze transmitują)

    Tu żartów nie ma. Siostra żony dzieciaka z Niemiec do Polski przysłała bo
    niebezpiecznie. Kumpel z Berlina w takiej dzielnicy ma pecha mieszkać ze strach wyjść
    z domu. Przez uchodźców. Skandynawia podobne przypadki osobiście mi relacjonowane
    mogę podać
    Dzicy ludzie i tyle. Dobrze że PO kraj do takiego stanu doprowadziła że uchodźcom do
    nas nie POdrodze.

    > Poza tym jakies osobiste wycieczki do partyjniaków. To maja być zarzuty?

    Osobiste?
    Toż to ludzie bliscy "ścisłemu kierownictwu"
    W normalnym kraju, w normalnych czasach by byli zmarginalizowani. A tu mają
    przyzwolenie na robienie tego co robią
    > Wstydzi sie, do kąta, i wypracowanie napisze jeszcze raz :)
    > Chyba ze o tym ze pis jest zły mówia ci twoje emocje a nie wiedza("jak ja
    nienawidze tego kurdupla"). Mozemy od tego zacząć.

    Akurat o kurduplu mam zdanie że to musi być uczciwy człowiek. Do tej pory nic mu nie
    przykleili, żadnej afery z jego udziałem nie było. A gdyby tylko trochę brudu pod
    jego paznokciami znaleźli to dawno by to rozdmuchali

    > A własnie - bo zapomniałbym pis jako jedyny usiłuje swe obietnice wyborcze
    spełniać. Spytaj tuska gdzie jego 3x15 (z tego powodu wtedy na niego głosowałem, wiec
    wciąż to pamietam)

    To że usiłuje to nie znaczy że spełnia
    Uratowanie życia staruszce poprzez zaprzestanie jej kopania nie jest bohaterstwem.

    Ps
    I jeszcze jeden zarzut- że debilom typu kibole i ONR pozwalają działać