eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
  • Data: 2021-07-11 17:55:23
    Temat: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-07-09 o 16:47, Kris pisze:
    > Widać prawda w oczy kole. Do wymienionych wyżej dodam jeszcze np Tomasza i Janusza.
    > Wielokrotnie wsczynałeś z nimi chamskie dyskusje.
    > Tyle tylko że pomijając Zenka nikt w dyskusjach z Tobą chamski nie jest. Tobie jak
    zaczyna brakować argumentów to chamskie odzywki wobec wspoldyskurantow zaczynasz i
    bzdurzysz że to oni są chamscy. Będziesz dalej brnął to konkretne linki do takich
    dyskusji zapodam. Np nie tak dawna dysputa z heby, również niedawna dyskusja z
    Myjkiem czy chociażby ze mną. Chamstwo leci tylko z Twojej strony
    > Ja rozpoczynałem awantury bo Zenek cz tam Adam Tobie naubliżał?
    > Czytasz czasami to co piszesz?

    > Wskazesz gdzie i kiedy byłem? Linki/ cytaty?

    > Idę o zakład że nie skończysz. Naście lat już na grupach jesteśmy i pomimo tego że
    regularnie Nicki zmieniasz to styl dyskusji pozostaje bez zmian.

    > Czyli?

    Dlaczego jesteś kłamcą?