  • Data: 2016-05-10 08:23:37
    Temat: Re: OT 200 tysiecy kodowcow
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czarek napisał:
    >No tak, przecież nasz kochany rząd nie ma w dupie interesu Polski.

    i ja polemizuję z taką tezą. Uważam ze ten rząd znacznie bardziej skupia sie na
    interesie polski niz poprzednie - kopaczowa klepneła i imigranów, i klimatyczne a
    podpisalaby wszystko łącznie z tipp - byle w zachodniej prasie miło pisali. Dobra
    opinia w prasie zachodniej to moze i wartosc - ale przeciez nie sama w sobie.

    A ze pis to socjalisci to ja sie specjalnie nie kłócę - tyle ze to sie nie przekłada
    na "manie polski w dupie"

    b.