  • 1. Data: 2016-05-07 15:14:18
    Temat: 200 tysiecy kodowcow
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Policja twierdzi ze 30 tysiecy to max. Policzyc siebie nie potrafia a chca rzadzic
    duzym panstwem.

  • 2. Data: 2016-05-07 15:15:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sorki nie ta grupa.

  • 3. Data: 2016-05-07 21:02:52
    Temat: Re: 200 tysiecy kodowcow
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 7 maja 2016 15:14:19 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Policja twierdzi ze 30 tysiecy to max. Policzyc siebie nie potrafia a chca rzadzic
    duzym panstwem.

    ostatnie marsze były analizowane i to raczej policja miala racje

    b.

  • 4. Data: 2016-05-07 21:53:21
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    takie tam:

    do dyspozycji jest film timelapse z kodowskiego marszu 07.05.2016. Leży na youtubie
    pod adresem:
    https://www.youtube.com/watch?v=C0qhabaSGjg
    Przyjmujemy z analiz poprzednich marszów, że gęstość marszu to jedna osoba na 2,7m2.
    Prędkość marszu 0,48m/s (jedna klatka filmu to 4,37s, czas ruchu na podstawie
    wymiarów budynku al. Ujazdowskjie 39-41)
    Czas przejścia: 70minut.
    Powierzchnia zajęta przez uczestników: 30m (cała szer. ulicy łącznie z chodnikami)
    razy długość marszu 2100m = 60480m2.
    A to daje liczbę uczestników jakies 22tysiące....

    b.

  • 5. Data: 2016-05-08 08:49:52
    Od: Bolko <s...@g...com>

    wiem że OT ale nie moge się powstrzymać :

    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/usa-inter
    esuja-sie-ustawa-w-izraelu-ustawa-o-ngo,610095.html

    I mój ulubiony komentarz:
    "No, ja wiem że co wolno koszernemu wojewodzie itd...."

  • 6. Data: 2016-05-08 10:32:33
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]

    resuja-sie-ustawa-w-izraelu-ustawa-o-ngo,610095.html

    >I mój ulubiony komentarz:
    >"No, ja wiem że co wolno koszernemu wojewodzie itd...."

    Jaki związek z budowaniem, czy choćby KODem?

  • 7. Data: 2016-05-08 15:09:52
    Temat: Re: OT 200 tysiecy kodowcow
    Od: "Zzet" <z...@w...pl>

    Budyń wrote:
> [...]
    > z chodnikami) razy długość marszu 2100m = 60480m2.
    > A to daje liczbę uczestników jakies 22tysiące....

    " jest bardzo prosty przelicznik: w przypadku manifestacji stacjonarnych
    zakładamy, że jest to ok. 3 - 4 osób na metr kwadratowy, w zależności od
    wypełnienia terenu razy liczba metrów kwadratowych, które mamy z danych
    geodezyjnych. W przypadku osób, które się przemieszczają, to jest 1 - 2
    osoby, w zależności od gęstości tłumu"

    http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,to-sa-da
    ne-propagandowe-br-wiceszef-mswia-o-liczbie-uczestni
    kow-marszu,201866.html

  • 8. Data: 2016-05-08 16:11:39
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 8 maja 2016 15:09:53 UTC+2 użytkownik Zzet napisał:

> [...]
    > osoby, w zależności od gęstości tłumu"
    >
    > http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,to-sa-da
    ne-propagandowe-br-wiceszef-mswia-o-liczbie-uczestni

    ratusz przyjął skrajną wersję 4 osoby na m2 jak dla tłumu stojącego, czyli
    nieuczciwie. Dlatego wyliczył 240tys - i taka informacja, oczywiscie fałszywa poszła
    w świat. To sie przekłada na pozycje polski, na ratingi itd
    Ratusz - czyli pani z platformy - ewidentnie w dupie ma interes polski a stara sie
    zaszkodzic rzadowi by znów dorwac sie do koryta.

    b.

  • 9. Data: 2016-05-08 16:27:25
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 08.05.2016 o 16:11, Budyń pisze:

> [...]
    > Ratusz - czyli pani z platformy - ewidentnie w dupie ma interes polski a stara sie
    zaszkodzic rzadowi by znów dorwac sie do koryta.

    No tak, przecież nasz kochany rząd nie ma w dupie interesu Polski.

    --
    Czarek

  • 10. Data: 2016-05-08 16:55:42
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 8 maja 2016 16:27:46 UTC+2 użytkownik Czarek napisał:

> [...]
    sie zaszkodzic rzadowi by znów dorwac sie do koryta.

    > No tak, przecież nasz kochany rząd nie ma w dupie interesu Polski.

    rozwin temat to porozmawiamy o konkretach, jakie masz zarzuty?

    b.