  • 1. Data: 2016-05-09 17:21:09
    Temat: jaki syfon małowystający
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    Chcę syfon pod zlewem odsunąć bliżej ściany, albo żeby płytszy był.

    Jedna rozważana oferta jest taka:
    http://allegro.pl/syfon-zlewu-2-komory-zajmuje-malo-
    miejsca-i5655506161.html

    a druga taka:
    http://allegro.pl/polsyfon-zlewu-podwojny-niski-syfo
    n-zmywarka-i5276037468.html

    Drugi wydaje się ciekawszy, bo nawet wylot w ścianę będę miał tak niesymetrycznie
    przesunięty.
    Tylko co to ten "półsyfon"? Co trzeba dokupić żeby mieć "fullsyfon"? ;)
    Rozetki od zwykłego będą pasowały?

    --
    bajcik

  • 2. Data: 2016-05-10 09:21:06
    Temat: Re: jaki syfon małowystający
    Od: krak <s...@g...pl>

    Jak zdecydujesz się na ten pierwszy to jest IKEA (50,- pln)
    http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/40215522/

  • 3. Data: 2016-05-10 10:05:51
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-05-09 o 17:21, Krzysztof Garus pisze:
> [...]
    przesunięty.
    > Tylko co to ten "półsyfon"? Co trzeba dokupić żeby mieć "fullsyfon"? ;)

    Syfon, rozumiem, do kuchni a nie łazienki?

    --
    Pete

  • 4. Data: 2016-05-10 11:17:16
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 maja 2016 10:05:52 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Syfon, rozumiem, do kuchni a nie łazienki?

    tak, do kuchni.

  • 5. Data: 2016-05-10 20:21:09
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 9 maja 2016 17:21:10 UTC+2 użytkownik Krzysztof Garus napisał:
> [...]
    przesunięty.
    > Tylko co to ten "półsyfon"? Co trzeba dokupić żeby mieć "fullsyfon"? ;)

    syfon:
    |--|
    __| | ___
    | |
    |--|

    pół syfon:

    _____ ___
    | |
    |--|

    różnią się tym że syfon jest w stanie tak spuscic wode ze nie zostanie jej wiele w
    kolanku.
    Ponoć to nie za dobrze bo sie gazy kanalizacyjne moga jednak przedostać do
    mieszkania.

    pół syfon tej wady nie ma.

    Wada ta sie objawia w przypadku specyficznym, kiedy oba końce rur są relatywnie
    długie i cienkie i moga być pełne wody.