  • 1. Data: 2016-05-09 22:26:47
    Temat: Radio DAB z Time Shift
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Może niezupełnie ta grupa, ale liczę, że mi doradzicie.
    Chciałbym kupić radio cyfrowe a funkcją Time Shift, aby móc sobie cofnąć
    fragment audycji, albo zatrzymać na chwilę podobnie, jak to jest w
    cyfrowych tunerach TV z dyskiem.
    Szukałem i na razie Google mi znalazło tylko radia samochodowe, a ja
    szukam takiego przenośnego (ewentualnie może być boombox).
    Istnieje takie coś w sprzedaży?
    Jacek

  • 2. Data: 2016-05-10 08:18:45
    Temat: Re: Radio DAB z Time Shift
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 9 maja 2016 22:26:48 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    > Szukałem i na razie Google mi znalazło tylko radia samochodowe, a ja
    > szukam takiego przenośnego (ewentualnie może być boombox).

    zestawiłbym raspberry pi z odbiornikiem DAB, a wtedy to juz pełna dowolnosc w
    oprogramowaniu tegoż, jakies tego typu projekty znajdziesz.

    b.

  • 3. Data: 2016-05-10 10:19:44
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-05-09 o 22:26, Jacek pisze:
> [...]
    > Szukałem i na razie Google mi znalazło tylko radia samochodowe, a ja
    > szukam takiego przenośnego (ewentualnie może być boombox).

    A tak z ciekawości - bangla już w ogóle coś na tym DABie?

    Pzdr
    --
    /__/_* /