  • 1. Data: 2016-05-05 19:56:25
    Temat: Projektowanie wnętrz online - znacie coś?
    Od: "Sadir" <W...@w...pl>

    Chcę się pobawić w zaprojektowanie mieszkania (układ ścian wewn, meble,
    sprzęt itd.).
    Czy znacie jakąś stronkę www gdzie można pobawić się w takie projektowanie?
    Niby google coś tam pokazało ale nic mi nie przypadło do gustu.

  • 2. Data: 2016-05-06 10:28:33
    Temat: Re: Projektowanie wnętrz online - znacie coś?
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-05-05 o 19:56, Sadir pisze:
> [...]
    > Czy znacie jakąś stronkę www gdzie można pobawić się w takie projektowanie?
    > Niby google coś tam pokazało ale nic mi nie przypadło do gustu.

    Niby wiele osób poleca program PRO100. Osobiście machnąłem sobie w nim
    projekt łóżka, acz do ideału też trochę brakuje, bo jak już jakieś
    elementy konstrukcji z wcięciami miałem, to program nadal traktował
    element, jakby tego wcięcia nie miał i nie pozwalał odpowiednio dosunąć
    drugiego elementu z wcięciem. To taki przykład.
    Ale ogólnie na jakąś tam wizualizację pewnie się nada, choć polecam
    zerknąć na jakieś tutoriale na YouTube. Bardzo ułatwia rozpoczęcie pracy
    z programem i zrozumienie "filozofii" działania.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 3. Data: 2016-05-06 10:29:22
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-05-06 o 10:28, Kżyho pisze:

> [...]
    > zerknąć na jakieś tutoriale na YouTube. Bardzo ułatwia rozpoczęcie pracy
    > z programem i zrozumienie "filozofii" działania.

    Aha, tylko to nie jest online. Zresztą jak większość różnych takich
    programów.
    Dużo ludzi pewnie też powie od razu - Google SketchUp, ale ja jakoś nie
    umiem się polubić z tym programem.

    Pzdr
    --
    /__/_* /

  • 4. Data: 2016-05-07 00:44:04
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-05-06 o 10:29, Kżyho pisze:

    > Dużo ludzi pewnie też powie od razu - Google SketchUp, ale ja jakoś nie
    > umiem się polubić z tym programem.

    A powinieneś. To najlepszy program tego typu. I bardzo wygodny w użyciu.

    --
    MN