  • 1. Data: 2016-05-02 07:54:56
    Temat: Jak zamontować blat drewniany do betonu
    Od: wolim <n...@p...tu>

    Cześć!

    Kończę stawiać grilla z wędzarką w ogrodzie.

    O taki, z grubsza:
    http://images.tinypic.pl/i/00782/qspndz859sa7.jpg

    To nie do końca taki jak mam, ale z grubsza przedstawia rozmieszczenie
    palenisk.

    I teraz sobie wymyśliłem, że nad paleniskiem od wędzarni zrobię piękny
    drewniany blat. Nawet mam już kawał dechy dębowej klejonej, bo mi z
    kuchennego blatu została. Wymiary około 80x80 cm.

    Pytanie tylko jak to zamontować do "stropu" tego paleniska, żeby się
    skutecznie trzymało? Jakby to były schody, to bym się nie pytał, tylko
    na klej przykleił. Ale tam będą pewnie dość wysokie temperatury...

    Pozdrawiam,
    MW

  • 2. Data: 2016-05-02 08:01:57
    Temat: Re: Jak zamontować blat drewniany do betonu
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 maja 2016 07:54:58 UTC+2 użytkownik wolim napisał:
> [...]
    > skutecznie trzymało? Jakby to były schody, to bym się nie pytał, tylko
    > na klej przykleił. Ale tam będą pewnie dość wysokie temperatury...

    Na pianke

  • 3. Data: 2016-05-02 09:52:14
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 maja 2016 08:01:58 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Na pianke

    Łe, nie robilbym na pianke. Nie zaufalbym takiemu polaczeniu - to bedzie
    dziesiatki razy sie nagrzewac i chlodzic - czy wytrzyma - nie wiem, moze zacznie
    sie kruszyc i odejdzie w koncu?

    Ja bym moze pomyslal o.. silikonie wysokotemperaturowym? Jest elastyczny,
    wytrzymuje do jakos ~300stC, powinien dobrze zlapac i drewno i beton.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2016-05-03 20:57:04
    Od: dolniak <a...@w...pl>

    Witam!
    > O taki, z grubsza:
    > http://images.tinypic.pl/i/00782/qspndz859sa7.jpg

    I - tak z grubsza-to toto po prawej chcesz zasłonić? Z całym szacunkiem:chyba Cię
    popaprało.Sądzę, ża "na codzień" na spoko może być tam blat z cegły, czy czego
    tam.Bardzo ładnie wygląda. Od święta możesz ją zasłonić dębową dechę, nikt Ci nie
    broni!Tylko,żeby długo wytrzymała,musi mieć wpusty z klinem(już nie pamiętam, jak się
    fachowo nazywa),na których ona leży.Ale nie ma stałe!I mniej się niszczy,i łatwiej ją

    Pozdro.abomito