  • 91. Data: 2016-05-15 18:33:32
    Temat: Re: OT 200 tysiecy kodowcow
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

> [...]
    kwantyfikatora, jeden przykład zaprzeczajacy i cała wypowiedz do śmieci.

    > Nienawidza PIS i to wystarczy. Nienawisc odebrala percepcje dziadostwa
    > poprzedniej wladzy, ktora sama u Sowy przyznawala, ze od lat w
    > niektorych dziedzinach nic sie nie dzieje. Podobnie KOD'owi nie
    > przeszkadza szpiegowanie staruszek i podsluchiwanie dziennikarzy,
    > zupelnie tak jakby to byly standardy demokracji.

    widzę, że lubicie być dymani przez socjalistyczny rząd bez zadnego
    pomysłu na życie
    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 92. Data: 2016-05-15 18:39:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    https://www.youtube.com/watch?v=V2sedTLIRWU :)

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 93. Data: 2016-05-15 18:39:31
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

  • 94. Data: 2016-05-16 06:59:13
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 15 maja 2016 08:20:42 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > przeszkadza szpiegowanie staruszek i podsluchiwanie dziennikarzy,
    > zupelnie tak jakby to byly standardy demokracji.

    bo tez i kod nie walczy o zadną demokrecje. Całosc sprowadza sie do bycia antypisem.
    Programu pozytywnego nie stwierdza se.

    b.

  • 95. Data: 2016-05-16 14:50:14
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-05-15 o 18:33, masti pisze:

    > widzę, że lubicie być dymani przez socjalistyczny rząd bez zadnego
    > pomysłu na życie

    Eee tam lubimy. Pis to nie jakis moj rzad czy wybor. Dziwi mnie tylko
    krytyka obecnego rzadu przez pryzmat jaki to pis jest zly, tak jakby
    wczesniej mialo bylo tak dobrze. Dziwi mnie tez brak swego rodzaju
    konsekwencji w wymaganiu od dzisiejszych zadymiarzy przyzwoitosci i
    szczerosci. Jak mozna widziec, ze Kaczynski to to czy tamto i
    jednoczesnie nie krytykowac np. ewidentnego celebryty ktorego na
    alimenty nie bylo stac a na obecnej fali to nawet Nowo Jorskie metro
    zwiedza. Czemu nie przeszkadza wielce prawdopodobne dymanie przez
    poprzednia wladze? Mi od tamtych robi sie niedobrze, tych tez nie lubie.
    Tamtych za dziadostwo, tych za zla gospodarke.

    TK

  • 96. Data: 2016-05-16 14:54:53
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-05-16 o 06:59, Budyń pisze:

    kwantyfikatora, jeden przykład zaprzeczajacy i cała wypowiedz do śmieci.

    > bo tez i kod nie walczy o zadną demokrecje. Całosc sprowadza sie do bycia
    antypisem. Programu pozytywnego nie stwierdza se.

    Obecni nie wiele zrobia dobrego a obawiam sie, ze czesc zdemoluja -
    patrz np. pomysly OZE. Poprzednim jakby w ogole nic sie nie chcialo poza
    zarabianiem i byciem przy wladzy.
    No nic. Obecni pozamykaja poprzednich, a nastepni pogonia dzisiejszych i
    moze bedzie dobrze.

    Pozdro.. TK

  • 97. Data: 2016-05-16 14:59:23
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-05-15 o 18:39, masti pisze:

    > https://www.youtube.com/watch?v=V2sedTLIRWU :)

    Bardziej podobala Ci sie lamentujaca Bienkowska jak to malo zarabia i
    prawda o gornictwie od Sowy, jak by tego filmu nie rozumiec?

    Pozdro.. TK

  • 98. Data: 2016-05-16 15:09:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Bardziej podobala Ci sie lamentujaca Bienkowska jak to malo zarabia i
    > prawda o gornictwie od Sowy, jak by tego filmu nie rozumiec?

    ale co takiego Cię zbulwersowało?
    że ministrowie mało zarabiają?
    Owszem mało.
    Porównaj sobie pensję Morawieckiego jako dyrektora banku i ministra
    To skąd mają być w Słuzbie cywilnej dobrzy ludzie skoro nie chcemy im
    płacić?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 99. Data: 2016-05-16 15:29:05
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-05-16 o 15:09, masti pisze:

> [...]
    > Porównaj sobie pensję Morawieckiego jako dyrektora banku i ministra
    > To skąd mają być w Słuzbie cywilnej dobrzy ludzie skoro nie chcemy im

    A przepraszam to na sile ktos ja tam wepchnal? Morawieckiego tez?
    Zreszta tam nie chodzilo o to, ze ministrowie malo zarabiaja. Chodzilo o
    to, ze za takie pieniadze trudno zyc. Byl tez watek robienia kariery po
    tym jak przestanie sie byc wicepremierem. Zwykla karierowiczka i nic
    wiecej. A co myslisz o KOD'zie i gornictwie za poprzedniej ekipy?

    Pozdro.. TK

  • 100. Data: 2016-05-16 15:38:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Co z tym OZE? Slonce przestanie swiecic, rzeki przestana plynac i drzewa przestana
    rosnac?