  • 101. Data: 2016-05-16 15:58:34
    Temat: Re: OT 200 tysiecy kodowcow
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > Co z tym OZE? Slonce przestanie swiecic, rzeki przestana plynac i drzewa przestana
    rosnac?

    Jest taki pomysl ustawy, ze wszyscy majacy panele fotowoltaiczne
    obowiazkowo maja oddawac za darmo zakladowi energetycznemu 30%
    wyprodukownej energii. Ponadto, korzystajacy z dofinanosowania maja
    oddac 65% energii. Czysty idiotyzm, ale kto wladzy zabroni?

    Pozdro.. TK

  • 102. Data: 2016-05-16 16:38:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > A przepraszam to na sile ktos ja tam wepchnal? Morawieckiego tez?
    > Zreszta tam nie chodzilo o to, ze ministrowie malo zarabiaja. Chodzilo o
    > to, ze za takie pieniadze trudno zyc. Byl tez watek robienia kariery po
    > tym jak przestanie sie byc wicepremierem. Zwykla karierowiczka i nic
    > wiecej.

    amerykę odkryłeś :)
    nie ma to jak #dojnazmiana prawda?

    > A co myslisz o KOD'zie

    a co ma do tego KOD?

    >i gornictwie za poprzedniej ekipy?

    to samo za jeszcze poprzednich i obecnej
    kupowanie spokoju pieniedzmi podatników

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 103. Data: 2016-05-16 16:49:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mala instalacja do robienia pradu ze slonca, taka indywidualna, przy dzisiejszych
    cenach nie zwroci sie nigdy. Instalacje komercyjne to inna bajka. Nic zlego nie widze
    w tym ze panstwo staje sie udzialowcem jak daje na cos kase. Ktos ma domek i duzy
    dach. Dostaje rowniez z moich pieniedzy dotacje i zarabia. Mieszkam w zabytkowej
    kamienicy i zeby skaly sraly nie dostane zgody na 2m2 kolektora do grzania wody. To
    jak ktos rowniez za moje zarabia to ma sie ze mna podzielic kasa. Poza tym
    fotowoltaika to w tej chwili nabijanie kasy niemcom. Nie mamy wlasnych, polskich
    paneli. Takich robionych od poczatku do konca u nas. A oni maja. Dlatego za wsiarz
    oblozyli sobie pol Niemiec panelami robiacymi prad. My mamy wegla od chuja. Robimy z
    niego prad po kilkanascie groszy za kilowatogodzine. I niech tak zostanie. Jesli juz
    to solary grzejace wode. I malo istotne ze one dobrze przez pol roku dzialaja bo caly
    rok wyjdzie za polowe kosztow. Patrzylem niedawno na allegro, solary byly w takich
    cenach ze samemu nie wart robic.

  • 104. Data: 2016-05-16 16:49:52
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-05-16 o 16:38, masti pisze:

    > amerykę odkryłeś :)
    > nie ma to jak #dojnazmiana prawda?

    Absolutnie nie. Tylko rozczulacie sie tak jakby wczesniej bylo lepiej a
    teraz narod zaskoczony chu wie czym.

    > a co ma do tego KOD?

    Aaaaa nic nic...

    > to samo za jeszcze poprzednich i obecnej
    > kupowanie spokoju pieniedzmi podatników

    Ten jeszcze nic nie zrobil. Tamten zaniedbal totalnie osiem lat do czego
    sam sie przyznal.

    Pozdro.. TK

  • 105. Data: 2016-05-16 16:57:30
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > Mala instalacja do robienia pradu ze slonca, taka indywidualna, przy dzisiejszych
    cenach nie zwroci sie nigdy.

    Wybacz. To zaden argument.

    > Instalacje komercyjne to inna bajka. Nic zlego nie widze w tym ze panstwo staje sie
    udzialowcem jak daje na cos kase. Ktos ma domek i duzy dach. Dostaje rowniez z moich
    pienidzy dotacje i zarabia.

    Niby tak, ale koncepcja byla inna. Instalacji mialo byc wiecej zeby
    produkowac weglem mniej. A tak jak np. ja z wlasnej kieszeni mam dolozyc
    ok. czterech tysi i miec z tego 35% wyprodukowanej energii to myslisz,
    ze mi sie to oplaci?

    Pozdro.. TK

  • 106. Data: 2016-05-16 17:13:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Absolutnie nie. Tylko rozczulacie sie tak jakby wczesniej bylo lepiej a
    > teraz narod zaskoczony chu wie czym.

    mówisz, że Naród głosował za rozwalaniem TK i wsadzaniem nieków na
    stołki?

    > Aaaaa nic nic...

    a co?

    > Ten jeszcze nic nie zrobil.

    nie zrobił? owszem zrobił i to dużo. Szkoda tylko, że złego

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 107. Data: 2016-05-16 17:38:51
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-05-16 o 17:13, masti pisze:

    > mówisz, że Naród głosował za rozwalaniem TK i wsadzaniem nieków na
    > stołki?

    Prawnicy nie moga sie dogadac kto ma racje to ja mam sie nad tym
    zastanawiac? Grunt, ze Kijowski wie nie?

    > a co?

    No nic. Swego rodzaju sztandarem Schetyny i Petru staje sie Kijowski.
    Super towarzystwo nie prawdaz?

    W kopalni?

    TK

  • 108. Data: 2016-05-16 19:09:01
    Temat: 200 tysiecy kodowcow
    Od: Kris <k...@g...com>

    Nawet wybiórczej wyszło 45-65 tyś.
    8207,30-tys-240-tys-policzylismy-glowa-po-glowie-ile
    -osob-wzielo.html?utm_source=facebook.com&utm_medium
    =SM&utm_campaign=FB_Gazeta

  • 109. Data: 2016-05-16 19:44:57
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Mala

    Nie wiadomo do kogo piszesz, matole.

  • 110. Data: 2016-05-16 20:14:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Odpisze tak. Nie mam Cie wpisanego do dowodu osobistego i nie jest dla mnie wazne czy
    Ci sie cos oplaci albo nie oplaci. A tak na powaznie. Jesli rzad cos promuje i do
    czegos masowo doplaca to znaczy ze chce zeby to sie rozwijalo. W przypadku
    poprzedniego rzadu mozna przyjac ze niemcy mu kazali. Jesli teraz rzad nie chce
    doplacac do oze to znaczy ze nie chce zeby sie rozwijaly. Kazdy moze miec dowolne
    zdanie na temat oze, bo Polska to wolny kraj. Moje jest takie ze mamy w dalszym ciagu
    robic prad z wegla bo jest to oplacalne i spolecznie uzasadnione.