  • 151. Data: 2016-05-17 20:00:34
    Temat: Re: OT 200 tysiecy kodowcow
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 09:29, r...@g...com pisze:

    > Czym się różni z punktu widzenia budżetu i zwiększania kasy na rynju "500+" od
    promowanego przez liberałów gospodarczych obniżenia podatku dochodowego czy
    podniesienia kwoty wolnej? Dla gospodarki efekt będzie zbliżony: mniej w budżecie
    państwa.

    I bardzo dobrze! Im mniej w budżecie, tym więcej w kieszeni. Naszej
    kieszeni. Budżet państwa powinien MALEĆ! Jest od lat przerośnięty.

    --
    MN

  • 152. Data: 2016-05-17 20:04:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Marcin N wrote:

> [...]
    >
    > I bardzo dobrze! Im mniej w budżecie, tym więcej w kieszeni. Naszej
    > kieszeni. Budżet państwa powinien MALEĆ! Jest od lat przerośnięty.

    malenie budżetu przez rozdawnictwo tego co zabrano to nie malenie.
    mają maleć wydatki a nie stan kasy

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 153. Data: 2016-05-17 20:05:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Nie dorosnac kiedys. Pa

    czyli unik zamiast odpowiedzi.
    no właśnie. dorośnij
    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 154. Data: 2016-05-17 20:10:50
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-05-17 o 20:05, masti pisze:

    > czyli unik zamiast odpowiedzi.
    > no właśnie. dorośnij

    Mysl co chcesz. Mam ciekawsze rzeczy do roboty jak glupie gadki w
    przedszkolu.

    TK

  • 155. Data: 2016-05-17 21:04:44
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-05-17 o 19:58, Budyń pisze:
> [...]
    wlasne potrzeby. To tez bede musial im oddac 30%.

    > ze jak? komu oddac te 30% i za co?

    Wlasnie szukalem w sieci i nie moge znalezc. Jest tylko projekt obecnej
    ustawy. De facto uwala poprzednie odkupowanie energii przez zaklady.

    Pozdro.. TK

  • 156. Data: 2016-05-17 23:14:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I w jaki sposob jak to samoroba.

  • 157. Data: 2016-05-18 15:19:29
    Od: quent <x...@x...com>

    On 16.05.2016 21:55, Adam Sz. wrote:
> [...]
    > zostac zabrane (+ prowizja dla tych co zabieraja i dla tych co dalej to
    > przekazuja komus innemu). Taka prowizja to powiedzmy 200 pln, wiec na rynku
    > zamiast byc +500 pln wiecej pieniedzy (per kazdy maly czlowiek) to bedzie
    > o 200 pln mniej. Bo te 200 pln nie trafi na rynek tylko na latanie dziury
    > budzetowej. Dziura jest coraz wieksza i kasa ktora do niej wpada to kasa,
    > ktorej na rynku nie zobaczysz.
    >
    > Gdyby dotacje rozwiazywaly problem gospodarczy to rzad wprowadzilby
    > "kazdemu co miesiac po 5000 pln". Czy to by wplynelo pozytywnie na

    Otóż to!
    Przerażająca jest ta wiara w socjalizm.
    Ludzie mają czerwono w głowach - wszyscy! Tyle, że jedni mniej inni
    bardziej ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info