    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: OT 200 tysiecy kodowcow
    Date: Mon, 16 May 2016 14:50:14 +0200
    <9...@g...com>
    <5734f176$0$699$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <5737152f$0$22837$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <nh7a7h$1jc$1@dont-email.me>
    <1...@g...com>
    <nh7hla$s9c$1@dont-email.me>
    <3...@g...com>
    <nh94fo$qdm$1@node2.news.atman.pl> <nha8cs$ht4$1@dont-email.me>

    W dniu 2016-05-15 o 18:33, masti pisze:

    > widzę, że lubicie być dymani przez socjalistyczny rząd bez zadnego
    > pomysłu na życie

    Eee tam lubimy. Pis to nie jakis moj rzad czy wybor. Dziwi mnie tylko
    krytyka obecnego rzadu przez pryzmat jaki to pis jest zly, tak jakby
    wczesniej mialo bylo tak dobrze. Dziwi mnie tez brak swego rodzaju
    konsekwencji w wymaganiu od dzisiejszych zadymiarzy przyzwoitosci i
    szczerosci. Jak mozna widziec, ze Kaczynski to to czy tamto i
    jednoczesnie nie krytykowac np. ewidentnego celebryty ktorego na
    alimenty nie bylo stac a na obecnej fali to nawet Nowo Jorskie metro
    zwiedza. Czemu nie przeszkadza wielce prawdopodobne dymanie przez
    poprzednia wladze? Mi od tamtych robi sie niedobrze, tych tez nie lubie.
    Tamtych za dziadostwo, tych za zla gospodarke.

    TK