  • 11. Data: 2016-05-08 17:34:28
    Temat: Re: OT 200 tysiecy kodowcow
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Czarek" napisał w wiadomości grup

    W dniu 08.05.2016 o 16:11, Budyń pisze:

    >No tak, przecież nasz kochany rząd nie ma w dupie interesu Polski.

    Dokładnie, winna bufetowa, a nie straszydło które lekką ręka rozdaje po
    pińcet na bachory kasy, której nie ma, nie maliniak który obniża wiek
    emerytalny, nie pisiarnia, która nacjonalizuje (i "kościelnizuje") ziemie
    rolników, i nie oni winni, ci którzy podnoszą podatki, nie jarosław który
    rozwala prawo, i do tego banki z kopniakiem w dupę za to, że mają odpowiadać
    za hazardzistów grających przeciw CHF itd. itp. Nie to wszystko nie ma
    wpływu na ratingi, na ratingi ma wpływ Rzepliński i Bufetowa.

    Jakim trzeba być kretynem by takie coś łykać? Jakim imbecylem by powtarzać?

  • 12. Data: 2016-05-08 18:51:29
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-05-08 o 16:11, Budyń pisze:
    > ratusz przyjął skrajną wersję 4 osoby na m2 jak dla tłumu stojącego, czyli
    nieuczciwie.

    Jak to możliwe, że poważni ludzie przyjmują ŚWIADOMIE błędne założenia,
    żeby sfałszować wynik?

    W dodatku robią to przed kamerami, w świetle fleszy... i żadna kara ich
    nie spotka?

    --
    MN

  • 13. Data: 2016-05-08 19:52:40
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    pl...

    >Jak to możliwe, że poważni ludzie przyjmują ŚWIADOMIE błędne założenia,
    >żeby sfałszować wynik?

    Tylko kto i jakie założenia przyjął, po póki co widać tylko budyniowe
    popierdywanie.

  • 14. Data: 2016-05-08 20:45:04
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 8 maja 2016 18:51:20 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > Jak to możliwe, że poważni ludzie przyjmują ŚWIADOMIE błędne założenia,
    > żeby sfałszować wynik?

    dlaczego kłamią? bo mogą i im sie to oplaca, ot polityka

    > W dodatku robią to przed kamerami, w świetle fleszy... i żadna kara ich
    > nie spotka?

    juz sie o tym pisze - w sensie podawania falszywej informacji publicznej - albo
    policja albo ratusz. Pytanie czy to w ogole byla informacja w takim sensie.

    b.

  • 15. Data: 2016-05-08 23:01:57
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 8 maja 2016 19:52:48 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Tylko kto i jakie założenia przyjął, po póki co widać tylko budyniowe
    > popierdywanie.

    Caly czas wiedzialem, zes antypolak - mialem racje, bo widze, ze kodowi
    kibicujesz :-) Mozna sie tego bylo spodziewac :)

    --
    Adam Sz.

  • 16. Data: 2016-05-08 23:34:10
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Caly czas wiedzialem, zes antypolak - mialem racje, bo widze, ze kodowi
    >kibicujesz :-) Mozna sie tego bylo spodziewac :)

    Łojacie, złodziej i oszust nazywa mnie antypolakiem, no faktycznie zaraz się
    przejmę :-)

  • 17. Data: 2016-05-09 09:51:41
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 8 maja 2016 23:34:19 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Łojacie, złodziej i oszust nazywa mnie antypolakiem, no faktycznie zaraz się
    > przejmę :-)

    Menda nazywa mnie zlodziejem i oszustem, no faktycznie zaraz sie przejme :-)

    --
    Adam Sz.

  • 18. Data: 2016-05-09 10:23:25
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Menda nazywa mnie zlodziejem i oszustem, no faktycznie zaraz sie przejme
    >:-)

    ziew

  • 19. Data: 2016-05-10 07:55:41
    Od: quent <x...@x...com>

    On 08.05.2016 16:55, Budyń wrote:
    > rozwin temat to porozmawiamy o konkretach, jakie masz zarzuty?

    To socjaliści przecież.
    Póki co wszelkie ich posunięcia idą w stronę umacniania socjalizmu...
    narodowego socjalizmu.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 20. Data: 2016-05-10 08:23:37
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    czarek napisał:
    >No tak, przecież nasz kochany rząd nie ma w dupie interesu Polski.

    i ja polemizuję z taką tezą. Uważam ze ten rząd znacznie bardziej skupia sie na
    interesie polski niz poprzednie - kopaczowa klepneła i imigranów, i klimatyczne a
    podpisalaby wszystko łącznie z tipp - byle w zachodniej prasie miło pisali. Dobra
    opinia w prasie zachodniej to moze i wartosc - ale przeciez nie sama w sobie.

    A ze pis to socjalisci to ja sie specjalnie nie kłócę - tyle ze to sie nie przekłada
    na "manie polski w dupie"

    b.