  • Data: 2020-09-19 18:49:21
    Temat: Re: Odkurzacze
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.09.2020 o 10:06, Marek pisze:

    > A jak ogólnie oceniasz ten odkurzacz?
    stary jest, już nie produkowany, wiec chyba nie ma o czym gadać.
    następnym razem kupię taki do którego są łatwo dostępne i tanie szczotki
    i baterie. mój już jest przerobiony na 18650, a szczotki, te 3 ramienne,
    mają zamiast starych "pędzli" otwory, do których wkładam raz na rok,
    nowe "pędzle" odcięte od najtańszych dostępnych szczotek. radzę sobie
    doskonale, ale trzeba być majsterkowiczem.
    Tak wiec.... najpierw dostępność części.. nawet nie tyle zamiennych
    tylko eksploatacyjnych, potem zakup odkurzacza. A czy dobrze czyści?
    JAk nie, to niech dwa razy jedzie.

    ToMasz