  • Data: 2020-09-29 16:13:37
    Temat: Re: Odkurzacze
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 29 września 2020 o 00:20:32 UTC+2 Marek napisał(a):
    > Od 4 miesięcy używam tandem Roomba i7+ (z stacją do wypróżniania) +
    > Braava Jet m6 do mopowania.
    >
    > Niniejsze uwagi dotyczą konkretnego stanu oprogramowania (wersji) i
    > aplikacji w 09.2020. W innym okresie (innych wersjach oprogramowania)
    > wskazane wady lub zalety mogą nie występować lub być zastąpione
    > innymi.
    >
    > Oba odkurzacze działają na tej samej metodzie mapowania pomieszczeń.
    > Mapowanie odbywa się dzięki wbudowanej kamerze, przebytej trasie na
    > kołach oraz dzięki czujnikom w zderzakach.
    >

    > Zalety:

> [...]
    Przesyt formy nad treścią. Powinien jeszcze golić, pierdolić i sznurowadła wiązać.
    Mój durny odkurzacz kosztował z pięć a może i sześć lat temu 320 albo 340 złotych. Z
    wyjątkiem jeżdżenia i zbierania śmieci i kurzu na zasadzie Mańka czy Kaski nic więcej
    nie potrafi. Używany codziennie. Akumulator trzyma tyle samo co jak był nowy. W
    komplecie była jedną zapasowa szczotka i wyglada na to że niepotrzebnie ja
    dokładali.