  • Data: 2014-07-19 23:12:30
    Temat: Re: Odprowadzenie wody od fundamentów
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.07.2014 22:56, Robert pisze:
    > Witam
    >
    > Stareńki dom Rodziców, na pewno ponad stuletni...
    > Są jakieś problemy z wodą: wokół części domu wykopany został "kanał" dla
    > osuszenia murów/fundamentów i teraz ponoć widać po deszczach, jak szybko
    > zbiera się w nim woda "znikąd".

    w budynku w którym mieszkam też stała woda w najniższym punkcie. był
    moment kiedy tą wodę odpompowywałem - było dobrze. jednak było parcie
    aby wydać kasę na poprawę sytuacji. Ekipa odkopała budynek, jakoś
    zaizolowała fundamenty, niby jest lepiej, ale niby, bo woda wyłazi w
    innym miejscu. W sąsiednim budynku podobna akcja skończyła kompletnym
    fiaskiem.
    Tak więc "niby studnia" nie jest głupim posunięciem. JEdnak u nas był
    jakiś facet, który stwierdził ze "studnia" nie może być w budynku, bo
    woda przesączająca się przez ziemię i sciany wypłucze kanaliki i będzie
    gorzej.
    ToMasz